Rapid ca o racheta: Wimmer RS ii injecteaza pana la 435 CP noului KTM X-Bow GT

  • Wimmer RS modifica noul KTM X-Bow GT
  • Motorul 2.0 TFSI dezvolta acum 435 CP si 500 Nm
  • Viteza maxima este de 246 kilometri pe ora
Distribuie pe Facebook

Dezvaluit in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din 2013, noul KTM X-Bow GT ofera aceeasi doza de nebunie precum oricare alt model din gama constructorului austriac, cu exceptia faptului ca nu necesita nici un fel de casca atunci cand este pilotat.

Pana la 285 cai putere si 850 kilograme, o acceleratie de la 0 la 100 km/h in aproximativ 4.1 secunde si o viteza maxima ce se invarte in jurul valorii de 230 kilometri pe ora. Cam acestea ar fi principalele ingrediente ce dau savoare noului KTM X-Bow GT, un model care joaca rolul de prim automobil din istoria constructorului austriac care nu necesita nici un fel de casca atunci cand este pilotat.

KTM X-Bow GT By Wimmer RS

Fiind insa echipat cu unul dintre cele mai populare propulsoare ale planetei, un 2.0 TFSI de provenienta Audi, noul KTM X-Bow GT poate fi modificat cu mare usurinta. Iar un exemplu concret in aceasta privinta este oferit de compania de tuning Wimmer RS, specialistii germani obtinand nu mai putin de 435 cai putere si 500 Newton-Metri in urma resoftarii unitatii de control, modificarii turbinei si inlocuirii sistemului de evacuare, respectiv pompelor de apa si carburant oferite in standard cu unele mai performante.

KTM X-Bow GT By Wimmer RS

Drept urmare, multumita imbunatatirilor suferite, primul automobil din istoria constructorului austriac care nu necesita nici un fel de casca atunci cand este pilotat este acum la fel de rapid precum o racheta, acceleratia de la 0 la 100 km/h realizandu-se in doar 3.3 secunde. In ceea ce priveste viteza maxima, valoarea magica este de aproximativ 246 kilometri pe ora.

KTM X-Bow GT By Wimmer RS

Suna... periculos, nu-i asa?

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze KTM X-Bow GT By Wimmer RS
mai multe