Renault DUB - Dacia wanna-be, tuning la superlativ
In primul rand, am observat la acest superb exemplar de Renault, copie dupa Dacia 1310, modificarile special create pentru performante aerodinamice. Mai sus putem vedea schimbarile inainte si dupa facelift. Initial, masina era modificata pentru competitiile de WRC, cu proiectoare uriase destinate etapelor in nocturna, portiere butterfly, grila WRX STI originala si un intercooler desenat GReddy. La acea vreme, masina prindea numai 380 de km/h, insa dupa facelift, cand a primit niste faruri oldschool si proiectoare cromate, viteza s-a marit.
La exterior mai remarcam cele 438 de kg de stickere (cantarite) care acopera integral caroseria unicat din rugina, scuzati... din carbon. Stilul DUB se regaseste si pe portbagaj, pe aripile rotilor, jantele speciale comandate de la Foose, stergatorul central de parbriz, stopurile albe si difuzoarele de aer din inox. Iar eleronul si priza de aer contribuie simtitor la performantele masinii in viraje...
Anul trecut, aceasta masina a castigat primele locuri in competitiile de Car-Audio la nivel international. Asta pentru ca subwooferul Pioneer a scos un zgomot mai mare decat stranutul unui soricel... Oricum, sponsori giganti precum Compaq, Momo sau MSD s-au inghesuit sa contribuie la realizarea acestei opere de arta. Spatiul de reclama pe aceasta masina de show a costat circa 200 de Euro pe centimetru patrat!
Masina isi continua modificarile extreme. Acum se pregateste pentru a fi Safety Car la urmatoarea cursa de F1. Un body kit nou, custom-made, cu ziar incorporat, portiere automate, motor cu carbid si felinare bad-boy.
In sfarsit va prezentam o masina reusita, care arata esenta tuningului adevarat, asa cum trebuie el sa fie realizat!