Retraieste excesul anilor '90 la volanul acestui Ferrari cu kit widebody si motor V8 twin-turbo

Retraieste excesul anilor '90 la volanul acestui Ferrari cu kit widebody si motor V8 twin-turbo
  • Retraieste excesul anilor '90 la volanul acestui Ferrari...
  • ... cu kit widebody si motor V8 twin-turbo
Trimite unui prieten

Finisat intr-o nuanta stridenta de galben, respectivul 348 TS se mai poate lauda - ca parte a transformarii sale intr-un membru al clubului F48, si cu o suspensie mai joasa.

Un dealer auto din regiunea Ashford isi intampina clientii care ii trec pragul - zilele acestea, alaturi de un Ferrari extrem de special, respectivul 348 TS fiind, dupa cate se pare, unul dintre cele doar doua exemplare cu volan pe dreapta transformate in Koenig F48, potrivit anuntului de vanzare publicat pe un site de specialitate.

Costul de achizitie nu reprezinta - la momentul de fata, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, insa modelul fabricat in cursul anului 1990 si finisat intr-o nuanta stridenta de galben stie, cu siguranta, cum sa atraga toate privirile asupra sa: ale pietonilor, ale celorlalti soferi si nu numai.

Ferrari 348 TS by Koenig

Ferrari 348 TS by Koenig

Ferrari 348 TS by Koenig

Meniul specific departamentului exterior culmineaza cu numeroasele elemente noi dedicate atat partii din fata a caroseriei, cat si profilului lateral ori partii posterioare - unele dintre acestea inspirate de legendarul Ferrari F40, seria atractiilor principale continuand cu jantele de la OZ cu cinci spite si o buza extrem de lata.

La interior - departe de privirile celor din jur, lista ingredientelor ce compun reteta caracteristica respectivului 348 TS transformat de Koenig in F48 cuprinde inclusiv o tapiterie din piele neagra, un volan cu trei spite, dar si ceasuri aditionale, instalatie audio cu unitate Sony si subwoofer Kicker etc.

Impresionantul vehicul - ce surprinde perfect excesul anilor '90, se mai poate lauda si cu doua turbine Garrett T3 la nivelul motorului V8 de 3.4 litri, acestea lucrand alaturi de o noua unitate de control si un intercooler urias, printre altele, pentru a livra rotilor de pe puntea spate, un plus de 200 de cai sau un total de 520 CP.

Din peisaj nu lipsesc nici transmisia manuala cu cinci rapoarte, suspensia mai joasa cu cateva zeci de milimetri ori discurile de franare carbon-ceramice, dupa cate se spune in corpul anuntului de vanzare publicat pe un site de specialitate - de unde aflam si rulajul: 65.445 de kilometri, aparent.

Ferrari 348 TS by Koenig

Ferrari 348 TS by Koenig

Ferrari 348 TS by Koenig

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (180) Poze Ferrari 348 TS by Koenig