Se anunta a fi cel mai tare MUSTANG din toate timpurile. Are cutie manuala si motor de Ferrari cu doua turbine

  • "Project Corruptt" debuteaza anul viitor la SEMA
  • Are un motor V8 de Ferrari sub capota
  • Americanii i-au montat si doua turbine
Distribuie pe Facebook

Un atelier de tuning din Statele Unite ale Americii construieste unul dintre cele mai extreme Mustanguri din toate timpurile. Muscle car-ul va fi propulsat de o unitate V8 de Ferrari si va debuta anul viitor la SEMA.

Ford-ul Mustang din 1968 este printre ultimele modele "adevarate" care sa poarte celebra emblema pe grila radiatorului.

Asta pentru ca incepand cu anii '70, muscle car-ul americanilor de la Ford a decazut, trecand "de la o masina facuta pentru viteza si putere, la un vehicul construit doar pentru profit." Acestea sunt cuvintele lui Lee Iacocca, unul dintre oamenii din spatele Mustang-ului original.

Ford Mustang Project Corruptt

Tocmai de aceea preturile pentru un exemplar din '68 sau '69, in stare impecabila, sunt foarte mari chiar si in ziua de azi. Cei care au asa ceva in garaj se straduiesc sa-l pastreze cat mai stock cu putinta, insa sunt si unii care aleg sa-si transforme Mustangul intr-un adevarat monstru pe roti.

Ford Mustang Project Corruptt

Spre exemplu, aceasta masina la care lucreaza momentan atelierul American Legends din Phoenix, Arizona. Cei de aici si-au botezat creatia "Project Corruptt" si intentioneaza sa-l prezinte in premiera la editia de anul viitor a evenimentului SEMA din Las Vegas.

Ford Mustang Project Corruptt

Intai de toate, acestia au desenat un set de spoilere si praguri custom, au coborat plafonul cu 6 centimetri, iar pentru o statura cat mai impozanta, i-au montat o suspensie pneumatica. Insa cea mai mare modificare se regaseste sub capota.

Ford Mustang Project Corruptt

Aici avem un propulsor V8, insa nu de Ford sau de orice alt model american, ci de Ferrari. Mai exact, vorbim de unitatea de 4.3 litri a unui F430, care livreaza in varianta stock 490 de cai putere la 8.500 de rotatii pe minut si 465 Nm cuplu la 5.250 rpm.

Ford Mustang Project Corruptt

In cazul Mustang-ului, motorul a fost montat frontal, tocmai de aceea s-a optat pentru galeria de adimisie a unui Ferrari California. Insa celor de la atelierul de tuning nu le-a fost de ajuns aceasta configuratie, asa ca i-au atasat unitatii V8 si doua turbine. Transmisia este una manuala T56 cu sase trepte de viteza.

Ford Mustang Project Corruptt

Ford Mustang Project Corruptt

Ford Mustang Project Corruptt

Ford Mustang Project Corruptt

Ford Mustang Project Corruptt

Ford Mustang Project Corruptt

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Ford Mustang Project Corruptt
mai multe