Si-a luat un Ferrari cu 610 cai putere sub capota, dar nu i-au fost de ajuns. Ce poate acum motorul V8

Si-a luat un Ferrari cu 610 cai putere sub capota, dar nu i-au fost de ajuns. Ce poate acum motorul V8
  • Ferrari-ul a fost tunat de nemtii de la Wheelsandmore
  • Noul ECU are doua configuratii de putere
  • Din fabrica, masina vine cu 610 cai putere
Distribuie pe Facebook

Acest Ferrari GTC4 Lusso T a fost tunat de specialistii Wheelsandmore. Sportiva italiana se lauda acum cu un set nou jante, o suspensie schimbata si desigur, cu mai multa putere stoarsa din propulsorul V8 turbo de sub capota.

Ferrari a uimit intreaga industrie auto in urma cu sapte ani, atunci cand a lansat primul model cu tractiune integrala din istoria brand-ului. Este vorba desigur despre asa-numitul FF (Ferrari Four), ales in cei 5 ani de productie de peste 2.200 de clienti.

Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore

Vazand ca un asemenea vehicul are succes, constructorul din Maranello a prezentat in 2016 succesorul FF-ului, in persoana lui GTC4 Lusso. Cu o caroserie asemanatoare, acesta din urma era propulsat tot de o unitate V12, aspirata natural, capabila de 690 de cai si 697 Nm cuplu.

Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore

Cu ocazia Salonului Auto de la Paris, din acelasi an, Ferrari a lansat versiunea GTC4 Lusso T, care renunta la tractiunea integrala si la propulsorul V12, in favoarea unei tractiuni spate si a unui motor V8 twin-turbo. Acesta dezvolta mai putini cai putere (610), insa ii ofera soferului mai mult cuplu (760 Nm) multumita turboalimentarii.

Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore

Aceste valori nu i-au fost de ajuns posesorului acestui exemplar, care si-a dat masina pe mana specialistilor Wheelsandmore. Acestia au inlocuit jantele standard (12.597 de euro), au montat o alta suspensie care coboara garda la sol cu pana la 30 de milimetri si un sistem de evacuare nou, iar la final au instalat propriul ECU, botezat TEC-TRONIC.

Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore

Unitatea dispune de doua configuratii de putere, care stoarce din V8-ul twin-turbo 695 de cai si 860 Nm cuplu (Stage 1) sau 715 cai si 885 Nm cuplu (Stage 2). Ca o comparatie, Stage 2-ul face sportiva italiana mai puternica cu 105 cai si 125 Nm decat versiunea standard si cu 25 de cai si 188 Nm mai tare decat varianta cu motor V12.

Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore

Noile performante nu au fost publicate, insa din fabrica, GTC4 Lusso T atinge 100 de km/h in 3.5 secunde si are o viteza maxima de 320 de km/h. Tunerul a publicat totusi pretul acestui ECU, asa ca daca ai un Ferrari asemanator si 2.520 de euro "aruncati" pe undeva, poti apela fara nicio problema la nemtii de la Wheelsandmore.

Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore

Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore

Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore

Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore

Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore

Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (11) Poze Ferrari GTC4 Lusso T de la Wheelsandmore
mai multe