Surpriza pe care le-a pregatit-o acest Polo masinilor care vor sa-l depaseasca

Surpriza pe care le-a pregatit-o acest Polo masinilor care vor sa-l depaseasca
  • Cel mai nou tuning destinat Volkswagen-ului Polo R WRC vine de la Wimmer RS
  • Germanii au pregatit numeroase imbunatatiri de ordin tehnic si estetic
  • Principala atractie o reprezinta totalul de 420 de cai putere de sub capota
Distribuie pe Facebook

Anuntata cu surle si trambite la sfarsitul anului 2012, versiunea de strada a modelului Volkswagen Polo R WRC a uimit o lume intreaga cu cifrele si numerele sale.

Livrata la pachet alaturi de o motorizare turbo de doi litri si 220 CP, masina germana de clasa mica reusea sa accelereze de la 0 la 100 km/h in numai 6.4 secunde, fisa tehnica culminand cu viteza maxima de 243 de kilometri pe ora.

Desi avea sa ocupe prima pozitie in topul celor mai performante Polo-uri lansate vreodata, editia Volkswagen Polo R WRC Street nu a scapat de modificarile companiilor din lumea tuningului operate pentru un plus de putere, respectiv km/h.

Cel mai nou tratament destinat masinii germane de clasa mica vine de la Wimmer Rennsporttechnik si include o turbina crescuta in dimensiuni, plus banalele upgrade-uri operate la nivelul sistemelor de admisie si racire a aerului, respectiv evacuare a gazelor.

VW Polo R de la Wimmer RSVW Polo R de la Wimmer RS

Nu lipseste din meniu, de asemenea, nici unitatea de control optimatizata pentru functionarea armonioasa a "noilor" componente, editia Volkswagen Polo R WRC Street ajungand sa gazduiasca acum in compartimentul motor nici mai putin, nici mai putin de 420 CP si 480 Nm.

Rezultatul? Ei bine, daca timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 km/h ramane un mare mister, stim ca masina germana de clasa mica reuseste sa atinga 280 de kilometri pe ora - o performanta demna de industria supercarurilor!

Pachetul pregatit de cei de la Wimmer Rennsporttechnik vine insa cu un pret pe masura, posesorii de Volkswagen Polo R WRC Street avand de scos din buzunare aproximativ 10.200 euro pentru a se bucura de acest tratament.

Iar costul cu pricina nu include si jantele OZ proaspat aparute in peisaj. Tot in schimbul unei sume aditionale de bani este disponibila, de asemenea, si suspensia kW de tip coilover, care aduce masina germana de clasa mica cu cateva zeci de milimetri mai aproape de strazi.

VW Polo R de la Wimmer RS

VW Polo R de la Wimmer RS

VW Polo R de la Wimmer RS

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (14) Poze VW Polo R de la Wimmer RS
mai multe