SUV-ul cu care nimeni nu indrazneste sa se puna. Are 1.061 de cai sub capota si face suta in doar 2.81 secunde

SUV-ul cu care nimeni nu indrazneste sa se puna. Are 1.061 de cai sub capota si face suta in doar 2.81 secunde
  • SUV-ul cu care nimeni nu indrazneste sa se puna
  • Are 1.061 de cai sub capota si face suta in doar 2.81 secunde
Distribuie pe Facebook

Echipat cu o unitate V8 TFSI de 4.0 litri, respectivul model se mai poate lauda, printre altele, si cu un cuplu de 1.256 Nm. Plus o acceleratie de la 100 la 200 de kilometri pe ora intr-un interval de numai 5.41 secunde.

Lansat pe piata in urma cu mai bine de patru ani - inca din 2018, primul Audi Q8 din istorie isi intampina, in aceste zile, clientii in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni puse la dispozitia cumparatorilor regasindu-se - mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, si o varianta de performanta SQ8 cu un motor biturbo in opt cilindri, cu capacitate de 3.996 de centimetri cubi, pe benzina, in dotare.

Oferit alaturi de o transmisie automata cu opt rapoarte, dar si de celebra tractiune integrala quattro, impresionantul produs al companiei cu patru inele isi propune sa rezolve eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h in exact 4.1 secunde - acul vitezometrului continuandu-si mai apoi incursiunea, complent nestingherit, pana la o viteza de top de 250 de kilometri pe ora. Limitata electronic - inutil de adaugat.

Acelasi Audi SQ8 reprezinta - mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, si subiectul principal al materialului nostru, respectivul model primind, de curand, un pachet de tuning sinonim cu o putere totala de 1.061 CP. Purtand semnatura celor de la Power Division, extremul proiect pluseaza cu 1.256 de Newton-Metri - de unde si un 0 - 100 km/h intr-un timp rar intalnit printre SUV-urile actuale, de azi, de doar 2.81 secunde.

Sprintul de la 100 la 200 de kilometri pe ora dureaza - in schimb, cu acceleratia la podea, numai 5.41 secunde, pe cand viteza de top nu ramane, la momentul actual, decat un mare mister si o necunoscuta uriasa. Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un nou kit aerodinamic Maxton Design - compus din prelungiri proeminente pentru spoilerul fata, pragurile laterale si, nu in ultimul rand, difuzorul spate.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 19 Decembrie 2023