Tunerul de casa al BMW a lansat o berlina de lux care face suta in doar 3.5 secunde

Tunerul de casa al BMW a lansat o berlina de lux care face suta in doar 3.5 secunde
  • Noul Alpina B5 BiTurbo ofera un V8 de 4.4 litri si 608 CP
  • Automobilul bavarez atinge 100 km/h in doar 3.5 secunde
  • Viteza maxima declarata este de 330 de kilometri pe ora
Distribuie pe Facebook

Noul Alpina B5 BiTurbo va fi disponibil la vanzare inclusiv intr-o versiune break, printre rivalii modelului bavarez de inalta performanta numarandu-se atat Mercedes E63 AMG, cat si Audi RS6.

In timp ce BMW pune la punct detaliile urmatorului M5, Alpina prezinta cu ocazia Salonului Auto ce se desfasoara zilele acestea la Geneva o noua generatie a modelului B5 BiTurbo.

Echipata cu o unitate V8 bi-turbo de 4.395 de centimetri cubi, respectiva masina bavareza gazduieste in compartimentul motor o herghelie formata din aproximativ... 608 cai putere.

Alpina B5 BiTurbo - Poze Reale

Alpina B5 BiTurbo - Poze Reale

Cuplul maxim se ridica, in schimb, la valoarea de 800 Nm, de punerea acestor cifre pe asfalt ocupandu-se atat o cutie automata cu opt trepte de viteza, cat si un sistem inteligent de tractiune integrala.

Drept urmare, atunci cand vine vorba de performante, noul Alpina B5 BiTurbo anunta inca din capul locului o acceleratie de la 0 la 100 km/h in nici mai mult, nici mai putin de 3.5 secunde.

Ulterior, acul vitezometrului continua sa urce pana pe la 330 km/h, detaliu ce pune respectiva masina bavareza pe aceeasi lungime de unda cu anumite modele de la Ferrari sau Lamborghini.

O situatie similara este valabila - intr-o oarecare masura, ce-i drept - si in cazul versiunii break, mai lenta cu 0.1 secunde pana la 100 de kilometri pe ora si 5 km/h daca vine vorba de viteza de top.

Alpina B5 BiTurbo - Poze Reale

Alpina B5 BiTurbo - Poze Reale

Pe langa capacitatea ridicata de accelerare, noul Alpina B5 BiTurbo mai promite si un comportament exemplar in viraje, multumita unei suspensii cu arcuri mai rigide si amortizoare ajustabile electronic.

Varianta Touring anterior amintita pluseaza cu perne de aer pentru puntea spate, ambele optiuni disponibile la nivel de caroserie dispunand si de discuri de franare cu un diametru de pana la 395 milimetri.

Asemeni celorlalte creatii marca Alpina, si noul B5 BiTurbo iese in evidenta la exterior printr-un set subtil de modificari aplicat spoilerelor - carora li se alatura o evacuare cvadrupla.

Jantele din aliaj cu design multispita completeaza pachetul exterior, pe cand volanul in trei spite, scaunele fata sport si ornamentele specifice reprezinta principalele atractii ale departamentului interior.

Alpina B5 BiTurbo - Poze Reale

Alpina B5 BiTurbo - Poze Reale

Alpina B5 BiTurbo - Poze Reale

Alpina B5 BiTurbo - Poze Reale

Alpina B5 BiTurbo - Poze Reale

Sursa Foto: http://www.motor1.com/news/138265/2018-alpina-b5-bi-turbo/Motor1

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (16) Poze Alpina B5 BiTurbo - Poze Reale
mai multe