Tuning BMW: Hartge intampina noua Serie 2 cu plusuri de putere si alte bunatati

Tuning BMW: Hartge intampina noua Serie 2 cu plusuri de putere si alte bunatati
  • Hartge modifica noul BMW Seria 2 Coupe
  • Meniul tehnic se limiteaza la un ECU optimizat
  • Clientii pot opta si pentru noi jante
Distribuie pe Facebook

Primul pachet de tuning destinat noului BMW Seria 2 Coupe poarta semnatura specialistilor Hartge si include numeroase cresteri de putere, plus alte cateva elemente exterioare menite sa amplifice caracterul sportiv al automobilului bavarez de clasa compacta.

Chiar daca poate fi accesorizat inca din fabrica cu numeroase bunatati tehnice si estetice marca M Performance, asta nu inseamna neaparat ca noul BMW Seria 2 Coupe nu va ajunge si pe mainile celor mai mari companii ale industriei tuningului. Veridicitatea acestei teorii ne este demonstrata chiar astazi, germanii de la Hartge dezvaluind primul pachet de modificari destinat modelului ce inlocuieste vechea Serie 1 in doua usi.

Asa cum era de asteptat, imbunatatirile suferite de automobilul sport de clasa compacta sunt destul de "marunte", viitorii clienti nemaiavand la dispozitie, de exemplu, si alte elemente exterioare pentru care sa opteze cu exceptia jantelor din aliaj inzestrate cu un design in zece spite. Situatia nu sta insa mai roz nici atunci cand vine vorba de schimbarile interioare, singurele "noutati" regasite aici constand intr-un set de covorase brodate cu logo-ul Hartge.

Drept urmare, acum intelegem perfect de ce oficialii celebrei companii germane de tuning nu au publicat mai multe fotografii cu a lor creatie. Explicatia este cat se poate de simpla: singurele imbunatatiri care se "vad" cu adevarat sunt ascunde de privirile curiosilor, noul BMW Seria 2 Coupe primind - pe langa micile componente mai sus mentionate, o pereche de arcuri sport capabile sa coboare garda la sol cu pana la 30, respectiv 20 de milimetri (fata / spate).

Tot la categori modificari care nu se "vad" decat cu simtul putem trece fara prea mari probleme si optimizarea unitatii de control, care se adreseaza aproape intregii game de motorizari. Intr-o alta ordine de idei, versiunea 218d se poate lauda in urma tratamentului suferit cu un total de 174 CP (de la 143 CP), in timp ce varianta 225d ramane sa vina la pachet cu un total de 258 de cai putere (de la 218 cai putere).

Cat despre modelele BMW 220i, respectiv 220d Coupe, ambele gazduiesc acum sub capota aceeasi putere maxima de 218 CP (de la 184 CP), singurata diferenta intre cele doua fiind data de valoarea cuplului: 320 Nm pentru "benzinar", respectiv 450 Nm pentru "dieselar". Din pacate, performantele rezultate in urma aparitiei noului ECU nu au fost inca dezvaluite, oficialii celebrei companii germane de tuning multumindu-se sa afirme in schimb pretul acestei operatiuni: de la 1,187.50 pana la 1,687.50 euro.

Distribuie pe Facebook
mai multe