Tuning BMW i8: GSC are planuri marete pentru hibridul bavarez

Tuning BMW i8: GSC are planuri marete pentru hibridul bavarez
  • GSC anunta unul dintre primele pachete de tuning destinate noului BMW i8
  • Meniul propus de compania germana de tuning vizeaza exclusiv aspectul exterior
  • Sistemul de propulsie hibrid, de 362 CP si 570 Nm, a scapat complet neatins
Trimite unui prieten

Nici bine nu si-a facut aparitia in showroom-urile BMW, insa noul i8 a reusit deja sa starneasca imaginatia si curiozitatea marilor tuneri ai planetei. Printre primele companii ce pregatesc o lista cu modificari destinata supercarului bavarez cu propulsie hibrida se numara si GSC, recunoscutul atelier de tuning din Saxonia anuntand, cel putin pentru moment, numeroase imbunatatiri de ordin estetic.

Aflat momentan in stadiu de dezvoltare, proiectul specialistilor germani promite sa se remarce printr-o doza considerabila de agresivitate, ajutat fiind si de prelungirea proeminenta, respectiv prizele supradimensionate regasite in echiparea partii frontale.

Lista cu atractii princpale continua cu pragurile laterale restilizate si spoilerul posterior dotat acum cu doua tips-uri uriase, meniul exterior incheindu-se intr-un final cu jantele din aliaj in cinci spite duble, oferite in compania unor anvelope cu talon subtire.

BMW i8 by German Special Customs

BMW i8 by German Special Customs

Din pacate, oficialii German Special Customs nu au anuntat - cel putin pana la acest moment, daca au sau nu de gand sa puna la dispozitia clientilor de BMW i8 si o serie de accesorii interioare, acelasi mister plutind si la nivelul departamentului tehnic.

Si daca tot veni vorba de acest aspect, tinem sa reamintim ca supercarul bavarez cu propulsie hibrida combina un motor electric cu unul pe benzina, turbo, de 1.5 litri, rezultatul final numarand un total de 362 de cai putere si 570 de Newton-Metri.

Greutatea mai mica de 1.500 de kilograme si coeficientul aerodinamic exemplar completeaza panoul cu vesti bune, acceleratia de la 0 la 100 km/h realizandu-se astfel in aproximativ 4.4 secunde. Viteza maxima? Limitata la 250 de kilometri pe ora, bineinteles!

Si cu toate acestea, nici una dintre cele doua performante nu va putea lua fata consumului mediu de carburant: numai 2.1 litri de combustibil sunt necesari pentru parcurgerea clasicei distante de 100 de kilometri.

Revenind insa la propunerea companiei de tuning din Saxonia, tu pentru ce combinatie ai opta?

BMW i8 by German Special Customs

BMW i8 by German Special Customs

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (8) Poze BMW i8 by German Special Customs
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 14 Octombrie 2014