Tuning de $1 milion: posesorii de Maybach isi pot transforma limuzinele in... carbon

Tuning de $1 milion: posesorii de Maybach isi pot transforma limuzinele in... carbon
  • Tuningul este valabil pentru ambele variante, 57 si 62
  • Knight Luxury este o firma de tuning din Miami, SUA
  • Modificarile se fac si sub capota, nu doar la partea estetica
Distribuie pe Facebook

In timp ce lumea asteapta ca Mercedes sa numeasca noua generatie de S Class Long Maybach, posesorii de automobile veritabile Maybach au la dispozitie un styling ce depaseste imaginatia. Un tuning exterior ce depaseste de doua ori pretul initial al masinii noi.

Conducerea Daimler a decis ca numele Maybach sa dispara din peisaj anul trecut, cand si-a dat seama ca limuzinele nu produc bani. Asa ca modelele 57 si 62 produse intre 2002 si 2013 au fost oprite de la productie anul trecut, lasand segmentul limuzinelor super-lux cam gol si anost. Insa exista destui proprietari de astfel de automobile premium, inclusiv din Romania. Nu amintim diferiti afaceristi din tara noastra, soferi sau pasageri de Maybach, in libertate sau in spatele gratiilor.

Si cum un model auto nu se mai produce de anul trecut, nu prea te-ai astepta ca o companie de tuning sa anunte cel mai scump kit din ultima vreme, odata ce numarul de clienti este limitat si nu va mai creste niciodata. Knight Luxury, o firma din Miami, s-a gandit sa acopere o nisa la care nu s-a gandit nimeni. Firma, desi cu baza in SUA, lucreaza masinile in Germania. Dar nu oricum. Ci le refac de la 0 cu un pret colosal.

Tuning Maybach

Primul exemplar modificat de ei este un Maybach 57S, adica versiunea cu ampatamentul de 3,391 mm cu cel mai puternic motor din oferta Maybach, cel de 5.5 litri V12 Supraalimentat de 567 cp. Insa cifrele nu sunt interesante in acest caz, decat cand ajungem la bani.

Ce fac cei de la Knight Luxury pentru $1 milion de dolari? Fiecare piesa de caroserie este inlocuita cu una din carbon sau, in cazul unor piese mai mici, acoperita cu fibra de carbon. Capota fata si spate, portierele si aripile, toate sunt acum din fibra de carob lucrata in cel mai mic detaliu, cu o calitate a executiei fara cusur. Tot din carbon gasim si multe piese care initial erau de plastic din zona motorului, la fel si cele doua cutii care gazduiesc filtrele de aer. Nici jantele de 24 de inci nu au scapat de un tratament cu carbon, acestea fiind incaltate cu pneuri Pirelli 285/30 in toate cele patru colturi.

Tuning Maybach

Nici interiorul nu a scapat de supradoza cu fibra de carbon. Bordul, consola, volanul si multe alte piese de interior sunt acum din carbon. Acolo unde nu s-a putut pune carbon, au fost folosite materiale de calitate superioara, precum piele naturala sau Alcantara. Adica pe plafon, portiere si alte suprafete.

Tot in habitaclu mai gasim iluminare cu LED si o serie de device-uri Apple conectate la un sistem media-enetertainment ce include un televizor Apple si doua iPad-uri.

Motorul care candva avea 567 cp, are acum ceva mai mult. Adica 713 cp, datorita unui kit de performanta complet, care a adus imbunatatiri pe partea de turbo, admisie, evacuare, electrica, transmisie.

Desi inca nu este anuntat un pret oficial pentru acest pachet complet pus la dispozitia posesorilor de Maybach, e clar ca americanii au de gand sa tinteasca clientele din Orientul Mijlociu. Adica acolo unde banii nu sunt o problema si masina cea mai tare face diferenta. Adica acolo unde nu conteaza daca cheltuiesti mai bine de 1 milion de dolari pentru a modifica o masina care noua a costat jumate...

Tuning Maybach

Tuning Maybach

Tuning Maybach

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (25) Poze Tuning Maybach
mai multe