Tuning Toyota: Abflug supraalimenteaza noul GT86, obtine 258 CP si 296 Nm

Tuning Toyota: Abflug supraalimenteaza noul GT86, obtine 258 CP si 296 Nm
Cu un design zvelt si plina de entuziasm, noua Toyota GT86 ni s-a aratat pentru prima oara la final de 2011, cu ocazia Tokyo Motor Show. Impresiile au fost dintre cele mai pozitive, toata lumea laudand sasiul pus la dispozitie de coupe-ul japonez. A exista insa si o mica problema: motorizarea aspirata, de numai 200 cai putere.
Distribuie pe Facebook

Cum vestile bune circula repede, tinem sa anuntam astazi ca specialistii Abflug au rezolvat si acea mica problema cu puterea. Raspunsul se numeste Spiral 86, un pachet cuprinzator de tuning ce se remarca in special 'din pricina' a ceea ce aduce pe plan tehnic. Adica un sistem de supraalimentare care, odata atasat propulsorului boxer de doi litri ascuns sub capota, urca valorile maxime ale acestuia cu aproximativ 58 CP si 91 Nm, rezultand astfel un total de circa 258 cai putere si 296 Newton-Metri.

De asemenea, pentru ca superbul sasiu al noii Toyota GT86 sa nu aiba de suferit de pe urma acestei semnificative schimbari, tunerul japonez s-a apucat de montat si noi frane, plus noi suspensii, impresionantul coupe al constructorului nipon bucurandu-se acum de de prezenta unor arcuri si amortizoare semnate HiperMAX, respectiv a unor discuri de inalta performanta marca Dixcel.

In cele din urma, imbunatatiri majore au fost operate si la nivel vizual, creatia specialistilor Abflug diferentiindu-se de versiunea standard prin kitul aerodinamic proaspat instalat, compus din spoiler fata cu prize uriase de aer, praguri laterale restilizate, extensii pentru aripi, spoiler spate cu difuzor inclus si eleron subtil pentru portbagaj. In plus, asa cum era de asteptat, din meniul stilistic nu lipsesc nici noile jante, servite intr-o combinatie design in cinci spite / marime de 19 inci.

Toyota GT86 by Abflug

Distribuie pe Facebook
mai multe