Un AMAROK pe sufletul amatorilor de off-road. Poate urca rampe cu grad de inclinare de 100%
- Masina a fost dezvoltata impreuna cu Arctic Trucks
- Are un motor diesel de 3.0 litri si 224 de cai putere
- Printre dotari se numara un generator portabil dar si un aparat de facut cappuccino
Volkswagen a lucrat impreuna cu specialistii de la Arctic Trucks pentru a dezvolta un Amarok pregatit pentru off-road. Proiectul a fost botezat Amarok AT35 si va fi folosit cu precadere la Cercul Polar.
Volkswagen-ul Amarok este unul dintre cele mai capabile camionete din prezent, alaturi de Nissan Navara si Toyota Hilux. Garda inalta la sol face din modelul german si un off-roader care poate urca chiar si pante grad de inclinare de 100% (45 de grade).
Dar pentru Cercul Polar, pentru ca acolo intentioneaza sa foloseasca Volkswagen masina din imagini, nu este de ajuns. Tocmai de aceea, nemtii au apelat la specialistii in vehicule de off-road de la Arctic Trucks, care tocmai au finalizat proiectul unicat Amarok AT35.
Camioneta a primit o suspensie pe perne de aer care poate ridica garda la sol cu pana la 25 de milimetri, evazari pentru aripi confectionate din fibra de sticla, jante mai mari si anvelope speciale pentru teren accidentat, aparatori de noroi, un extinctor in habitaclu, generator portabil, radio VHF, trusa de scule, cric, trusa de prim ajutor cu defibrilator si, surprinzator, un aparat de facut cappuccino.
Sub capota lui Amarok AT35 regasim o unitate diesel V6 de 3.0 litri, care livreaza ambelor punti 224 de cai putere. Masina poate cara 1.154 de kilograme, are Hill Descent Assist si cea mai lata bena din clasa sa.
"Volkswagen Amarok a fost un succes inca de la inceput si suntem incantati sa vedem ca isi dovedeste calitatile intr-unele dintre cele mai vitrege conditii de pe Pamant. Pentru soferii din Marea Britanie, Amarok-ul standard este mai mult decat capabil sa infrunte orice pe timp de iarna," sustine Nick Axtell, directorul de vanzari al Volkswagen Vehicule Comerciale.
Amarok este disponibil si la noi in tara, unde pleaca de la 34.838 de euro cu TVA inclus. Un model cu motor de 3.0 litri diesel V6, tractiune integrala si transmisie automata costa cel putin 38.468 de euro in Romania.
-
Vw passat b8 2016 11999 €
Renault megane 1.9 d 2003 1900 €
New db 608 limited cross atv bemi kxd-moto 589 €
-
Vw passat automat 2006 3600 €
Audi a4 2 2008 4800 €
Opel insignia 2.0 2009 2500 €
-
Opel astra motorina 2008 1100 €
Vw golf gti 160 2011 7899 €
Bmw 730 3.0 2007 3200 €
-
Bmw 320 2.0 d 2004 2490 €
Lincoln town car 100 2000 100 €
Bmw 730 730da 245 exclusive 2009 8500 €
-
Toyota yaris verso 121 2007 550 €
Dacia duster 1.5 2015 4800 €
Audi a4 s-line quattro (4x4) euro 5, fab. 2009 8400 €
-
Hyundai veloster 1.6 turbo 2013 11450 €
Volvo v40 motor 1900 tdi impecabila 2003 1850 €
Mitsubishi eclipse 4g69 2008 7500 €
-
Vw passat 2.5 tdi 2000 1000 €
Vw golf gti 1.8t 2002 3400 €
Vw tiguan 4motion ,cutie automata dsg 2014 12850 €
-
Opel astra 16i 2005 1300 €
Audi a1 1.6 2011 2800 €
Dacia duster 1.5 2011 4800 €
-
Vw golf golf 7 xenon 2.0 150 cp distronic laneassist 2015 10000 €
Audi a4 2000 2009 6995 €
Grila audi a4 b7 (2004- 2008) rs4 design negru mat 550 Lei
-
Skoda rapid 1.6 tdi 2013 5900 €
Dacia duster 1.5 2016 5500 €
New hummer 8 grizzly cutie cu 3 trepte forta +revers automat 630 €
-
Vw passat 2.0 2007 4500 €
Atv nou model:hummer 125cmc allroad+trusa scule bonus 699 €
Audi a6 quattro 2010 8100 €
-
Bmw x5 3.0d 2008 12500 €
Porsche 924 1984 cc 1980 3000 €
Folie auto llumar autorizata / omologata r.a.r. llumar- de la... 200 Lei





