Un Golf ca asta nu ar trebui sa existe. Si totusi, ne bucuram sa vedem o astfel de masina
- Cel mai controversat Golf GTI vine de peste Ocean
- Hot-hatch-ul german cara pe plafon un portbagaj Thule
- Alte detalii includ jante in trei spite si bancheta spate lipsa
Insotit de o lista cu modificari - care, la un moment dat, ar putea da impresia ca se bat cap in cap, hot-hatch-ul german promite sa starneasca numeroase controverse printre pasionatii de masini si tuning.
Cea de-a saptea generatie a modelului Volkswagen Golf GTI a primit de curand un facelift extrem de incitant, cu instrumente de bord digitale si pana la 245 de cai putere sub capota, insa adevarul este ca...
... nu noua versiune a hot-hatch-ului german ne intereseaza in acest moment. Ba din contra: in cazul de fata avem de-a face cu un exemplar construit anterior lansarii variantei imbunatatite despre care discutam mai sus.
Un Volkswagen Golf GTI cu o poveste pe-alocuri interesanta, trecut prin mai multe modificari radicale dupa ce a suferit avarii serioase in urma unui accident pe cand avea la bord undeva in jurul a 1.931 de kilometri.
Sute de ore de munca mai tarziu de la nefericitul eveniment, hot-hatch-ul german se lauda cu unul dintre cele mai nonconformiste look-uri. Si nu se teme sa starneasca numeroase controverse printre pasionati.
Pe scurt, faima acestui Volkswagen Golf GTI i se datoreaza in special pachetului aerodinamic agresiv stilizat, care propune inclusiv o pereche de aripi laterale de dimensiuni mai mult decat generoase.
Nu vor trece insa neobservate nici noile detalii de la nivelul spoilerelor fata / spate. Sau jantele Vossen cu al lor design in trei spite duble ori portbagajul de la Thule ce decoreaza acum plafonul hot-hatch-ului german.
In ceea ce priveste meniul interior, caracterul inedit al exemplarului cu pricina este dat atat de scaunele din carbon imbracate in piele rosie si alcantara gri, cat si de roll-cage-ul custom instalat in locul banchetei spate.
Tratamentul luat de acest Volkswagen Golf GTI se incheie, intr-un final, cu suspensia de tip coilover de la H&R si sistemul de franare compus din piese AP Racing. Lor li se alatura mai multe noutati pentru un plus de performanta...
... precumun ambreiaj Stage 3 de la Sound Bend Clutch, o conversie la E85, un intercooler supradimensionat de la Forge Motorsports, o evacuare sport de la AWE Tuning, dar si un diferential cu alunecare limitata de la Wavetrac.
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Skoda roomster diesel 2013 4350 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Renault megane 16v 2006 2000 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Vw touran diesel 2011 5790 €