Un Golf ca asta nu ar trebui sa existe. Si totusi, ne bucuram sa vedem o astfel de masina

  • Cel mai controversat Golf GTI vine de peste Ocean
  • Hot-hatch-ul german cara pe plafon un portbagaj Thule
  • Alte detalii includ jante in trei spite si bancheta spate lipsa
Distribuie pe Facebook

Insotit de o lista cu modificari - care, la un moment dat, ar putea da impresia ca se bat cap in cap, hot-hatch-ul german promite sa starneasca numeroase controverse printre pasionatii de masini si tuning.

Cea de-a saptea generatie a modelului Volkswagen Golf GTI a primit de curand un facelift extrem de incitant, cu instrumente de bord digitale si pana la 245 de cai putere sub capota, insa adevarul este ca...

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

... nu noua versiune a hot-hatch-ului german ne intereseaza in acest moment. Ba din contra: in cazul de fata avem de-a face cu un exemplar construit anterior lansarii variantei imbunatatite despre care discutam mai sus.

Un Volkswagen Golf GTI cu o poveste pe-alocuri interesanta, trecut prin mai multe modificari radicale dupa ce a suferit avarii serioase in urma unui accident pe cand avea la bord undeva in jurul a 1.931 de kilometri.

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

Sute de ore de munca mai tarziu de la nefericitul eveniment, hot-hatch-ul german se lauda cu unul dintre cele mai nonconformiste look-uri. Si nu se teme sa starneasca numeroase controverse printre pasionati.

Pe scurt, faima acestui Volkswagen Golf GTI i se datoreaza in special pachetului aerodinamic agresiv stilizat, care propune inclusiv o pereche de aripi laterale de dimensiuni mai mult decat generoase.

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

Nu vor trece insa neobservate nici noile detalii de la nivelul spoilerelor fata / spate. Sau jantele Vossen cu al lor design in trei spite duble ori portbagajul de la Thule ce decoreaza acum plafonul hot-hatch-ului german.

In ceea ce priveste meniul interior, caracterul inedit al exemplarului cu pricina este dat atat de scaunele din carbon imbracate in piele rosie si alcantara gri, cat si de roll-cage-ul custom instalat in locul banchetei spate.

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

Tratamentul luat de acest Volkswagen Golf GTI se incheie, intr-un final, cu suspensia de tip coilover de la H&R si sistemul de franare compus din piese AP Racing. Lor li se alatura mai multe noutati pentru un plus de performanta...

... precumun ambreiaj Stage 3 de la Sound Bend Clutch, o conversie la E85, un intercooler supradimensionat de la Forge Motorsports, o evacuare sport de la AWE Tuning, dar si un diferential cu alunecare limitata de la Wavetrac.

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RSVW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

VW Golf GTI RS

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (72) Poze VW Golf GTI RS
mai multe