Un wide body kit si jantele pe 20 au scos din anonimat acest Golf GTI

  • Volkswagen-ul Golf GTI a primit tratamentul celor de la Ingo Noak
  • Pachetul exterior Rocket Bunny a fost folosit drept sursa de inspiratie
  • Propulsorul de 2.0 litri turbo a fost lasat stock
Distribuie pe Facebook

Nemtii de la Ingo Noak si-au facut de cap cu Volkswagen-ul Golf GTI. Hot-hatch-ul a devenit mult mai atractiv multumita unui body-kit inspirat din cele ale japonezilor de la Tra Kyoto (Rocket Bunny), in timp ce propulsorul a ramas cel mai probabil stock.

Cea mai noua generatie Volkswagen Golf GTI pune fara indoiala accentul pe performante, insa trebuie sa fim sinceri, nu este chiar cel mai atragator hot-hatch. Totusi, ai putea schimba acest detaliu cu ajutorul tunerilor, care au cateva oferte interesante pentru a-ti personaliza si mai mult masina.

Volkswagen Golf GTI by Ingo Noak

Cei care ne-au atras atentia de aceasta data sunt nemtii de la Ingo Noak care propun un pachet de tuning extrem de potrivit pentru Golf-ul GTI. Sursa principala de inspiratie au fost celebrii niponi de la Tra Kyoto, cunoscuti in special pentru bodykit-ul Rocket Bunny cu ale sale aripi evazate prinse in suruburi expuse.

Volkswagen Golf GTI by Ingo Noak

Pe langa aceste elemente, mai avem o bara fata asemanatoare cu cea a versiunii R400, prize de aer negre, o grila agresiva in partea de jos a spoiler-ului, o evacuare cu iesire dubla montata pe mijloc si nu in ultimul rand un set de jante de 20 de inch Schmidt Felgen, incaltate cu anvelope Hankook.

Volkswagen Golf GTI by Ingo Noak

La capitolul tehnic, singura noutate o reprezinta suspensia AP Sportfahrwerke care te va face sa te intrebi unde ti-a fost capul de fiecare data cand vei da intr-o groapa sau vei trece peste un limitator de viteza. Insa vei uita de toate acestea imediat ce iti vei vedea reflexia masinii intr-o vitrina si privirile tuturor trecatorilor atintite spre ea.

Volkswagen Golf GTI by Ingo Noak

Propulsorul de 2.0 litri turbo de sub capota a fost lasat cel mai probabil stock, asa ca dezvolta 210 cai putere la 4.500 de rotatii pe minut si 350 Nm cuplu, la 1.500 rpm. Tractiunea este pe puntea fata, iar transmisia poate fi una manuala cu sase rapoarte, sau cea automata DSG pentru performante de top.

Volkswagen Golf GTI by Ingo Noak

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Volkswagen Golf GTI by Ingo Noak
mai multe