Kawasaki Vulcan 900 te indeamna sa te admiri in oglinzile vitrinelor

Kawasaki Vulcan 900 te indeamna sa te admiri in oglinzile vitrinelor

Kawasaki Vulcan 900 imprumuta liniile simple de la Kawasaki Vulcan 2000, dar are agilitatea caracteristica motocicletelor de talie mai mica din clasa sa. Cum deja v-ati obisnuit, motoarele de 900 accelereaza destul de viguros, ajutate de putere si cuplu, dar cand se adauga si aspectul de "big bike", succesul este garantat. Acesta este si cazul lui Kawasaki.

Distribuie pe Facebook

Vulcan 900 nu este un brand foarte vechi pentru Kawasaki, dar este o motocicleta pe cinste. Lansat pe piata in 2006, este primul cruiser mediu din gama Kawasaki pe care s-a montat o transmisie finala pe curea si un sistem de injectie de combustibil. Aceste doua trasaturi l-au impus in varful preferintelor cumparatorilor. De asemenea, motorul de 900cc a primit aprecieri pozitive si din partea presei, fiind numit "bijuterie" si "performer de top", deci inovatiile si-au atins tinta. Cu un design atragator, performante de top si deschizator de drumuri pentru Kawasaki, Vulcan 900 a ramas neschimbat dar dornic de succes. De succes se bucura si modelul acestui an.

Cel mai apropiat competitor este Suzuki Boulevard C50, o motocicleta construita dupa aceeasi reteta care se bucura de acelasi succes ca si Kawasaki Vulcan 900. Cu linii clasice si un motor V-twin de 820cc care are un cuplu de invidiat, acesta accelereaza viguros inca de la turatii mici, ca si Kawasaki.


Honda vine si ea cu un concurent pe masura lui Vulcan 900, pe numele lui Shadow Aero, un cruiser full size cu un motor performant de 750cc si cu avantajul unui pret mai scazut decat cel al lui Kawasaki. Honda tinteste succesul folosind un cadru lung si jos imbracat intr-o caroserie cu linii retro. Ca si la Vulcan, celalalt atu este motorul, in acest caz unul de 750cc racit cu aer, V-Twin la 52 de grade cu carburatie, gata oricand de provocarea V-twin-ului cu injectie de pe Kawasaki.

Yamaha V Star Classic nu dispune de un motor de 900cc, dar este tot un cruiser mediu, deci face parte din aceeasi clasa cu motoarele de care am pomenit mai devreme. Este si mai demn de atentie cu cat are si transmisie finala pe curea.

La prima vedere, Kawasaki Vulcan atrage atentia potentialilor cumparatori cu liniile clasice inspirate de la fratii mai mari si ii cucereste complet cu ergonomia foarte bine studiata. Tuturor ne plac motocicletele medii care par mai mari, mai puternice si implicit mai capabile, iar Kawasaki Vulcan 900 Classic reuseste. Aerul clasic este dat de aripile fata si spate evazate, dar mai ales de cromul care poate fi gasit oriunde in cantitati impresionante. Pe carcasa farului si pe cea a filtrului de aer, pe esapament si pe carcasele semnalizatoarelor sau pe ornamentele aripii spate, Kawasaki a stiut care va fi efectul. Jantele cu spite accentueaza aspectul clasic, dar preferatul meu este ghidonul inalt, orientat catre biker.

Kawasaki Vulcan 900 te indeamna sa te admiri in oglinzile vitrinelor

Daca deja va imaginati ce culoare ati alege, veti fi incantati sa aflati ca sunt disponibile Ebony, Metallic Titanium, Rosu Candy Caribbean si Albastru Candy Caribbean. Cu atatea culori disponibile, va arata cu siguranta bine atat in oras, cat si pe autostrada.

Sa conduci un Kawasaki Vulcan 900 este o placere absoluta pentru ca (veti fi cu siguranta de acord) motocicleta are tot ce ii trebuie. Veti sta foarte comod in saua de dimensiuni generoase, iar pozitia va va placea si mai mult cand veti fi acompaniat de sunetul barbatesc al motorului V-Twin. Ceilalti participanti la trafic vor crede ca pilotati un motor mai mare si mai puternic.

Kawasaki a studiat cu atentie piata cand a proiectat acest model. Destul de usor si cu un centru de gravitatie coborat, Vulcan 900 este usor de condus la viteze mici prin parcare. Asta ii va ajuta cu siguranta pe incepatori, iar experimentatilor le va lasa impresia ca este ca un fulg.

Pe bulevard, Vulcan 900 atrage atentia multora si, trebuie sa recunoasteti, o sa va placa la nebunie sa va admirati oglindindu-va in vitrine. Aceasta motocicleta este facuta sa mearga, prin urmare accelerati si apreciati raspunsul rapid al motorului V-twin pe injectie racit pe lichid, SOHC, cu patru supape pe cilindru. Nu este o masinarie care sa va smulga bratele din umeri, dar trebuie sa va asteptati la acceleratii viguroase ca rezultat al puterii si cuplului respectabilului V-twin.

Kawasaki Vulcan 900 te indeamna sa te admiri in oglinzile vitrinelor

Masinile arata bine in oglinzile retrovizoare cand veti fi primul care pleaca de la stop, dar nu va asteptati la ceva spectaculos. Veti avea destula putere pentru a face depasiri in treapta maxima de viteze pe autostrada, pozitia excelenta de pilotaj se face cel mai bine simtita aici, iar confortul este de vis. M-am decis sa scot tot ce poate, iar pentru mine asta inseamna sa ajung la viteza maxima.

Un plin de benzina (20 de litri) te va duce departe pe autostrada, aproximativ 320 km de condus relaxant. Nu va trebui sa alimentezi mai mult de o data pe zi chiar daca mergi departe. Si, crede-ma, este facuta pentru drumuri lungi! Nu vei simti nevoia sa te opresti pentru ca suspensiile sunt extrem de comode, saua este nemaipomenita, iar motocicleta se inclina fara efort. Se pare ca are toate calitatile care sa o transforme intr-un bun companion care va va initia in tainele calatoriilor lungi pe autostrada, daca nu a si inceput deja.

Kawasaki Vulcan 900 te indeamna sa te admiri in oglinzile vitrinelor

Mai aveti nevoie de motive? Luati-l pe Kawasaki Vulcan 900 ca o motocicleta demna de numele de "cruiser" prin tot ce inseamna el: motor V-twin, aspect care nu se invecheste niciodata si mult crom. ATVROM vi-l poate aduce la scara, iar la pretul de 8050 de euro, nu veti avea decat de castigat de pe urma acestei achizitii.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Moto DATA PUBLICĂRII: 8 Iulie 2010