Presedintele FRAS a vorbit despre prezentul si viitorul motorsportului romanesc la

Presedintele FRAS a vorbit despre prezentul si viitorul motorsportului romanesc la
Presedintele Federatiei Romanane de Automobilism Sportiv, domnul Ovidiu Mazilu, a fost prezent duminica in studioul 2 al TVR, la emisiunea "Studioul F1". Firesc, intre temele emisiunii s-a numarat Marele Premiu al Europei la F1, dar s-a vorbit si despre prezentul si viitorul motorsportului romanesc.
Distribuie pe Facebook
Presedintele FRAS a vorbit despre politica FRAS si despre faptul ca alaturi de campionatele patronate in ultimii ani (raliuri, viteza in coasta, rally sprint, slalom paralel, rally cross, rally raid, off-road) incepand cu 2010 forul de specialitate a decis sa inceapa un amplu proces de reformare a sistemului competitional si de revigorare a activitatii de karting din Romania.

Cum in studio se afla si Mihai Marinescu, pilot care reprezinta Romania in F2 si reprezinta una dintre marile sperante ale motorsportului nostru, firesc, domnul Ovidiu Mazilu, impreuna cu realizatorul emisiunii, Radu Grozea, si cunoscutul jurnalist si realizator TV Stelian Damov, au abordat si tema reprezentarii internationale. S-a vorbit despre performantele lui Mihai, dar si ale belgianului de origine romana Michael Herck, cel care, duminica, plecat din pole-position, a terminat pe podium ultima cursa din GP2, astfel ca steagul Romaniei a fost arborat pe catargul amplasat pe circuitul de la Valencia. Dupa ce au fost trecute in revista si activitatea lui Doru Sechelariu sau Tommy Dragan, domnul Ovidiu Mazilu a precizat ca FRAS va incerca sa sprijine, prin mijloacele ce stau la indemana forului intern, activitatea acestor piloti, si, totodata, si-a exprimat regretul ca Romania duce lipsa de manageri specializati, care ar putea sa-i sprijine pe acestia inclusiv in ceea ce priveste atragerea de sponsori.

Nu a fost ocolit nici faptul ca in Romania lipsesc circuitele care ar putea sa le ofere pilotilor cu rezultate in karting sanse sporite sa-si continue activitatea in curse de monoposturi sau turisme. "Ii sprijinim pe cei care doresc sa concureze pe monoposturi, iar atentia acordata de FRAS in acest sens este probata de faptul ca in intrecerile de viteza in coasta cautam solutii pentru a gasi trasee care sa le permita celor care folosesc astfel de bolizi sa concureze in conditii optime. Sigur, ne-am dori sa existe si circuite, dar si in acest caz este nevoie de manageri si investitori care sa croiasca un business-plan menit sa transforme in realitate si intr-o afacere profitabila aceste proiecte", a precizat domnul Ovidiu Mazilu.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: MotorSport DATA PUBLICĂRII: 28 Iunie 2010