Are motor V8 si este ca noua. Proprietarul a refuzat 21.000 de dolari pentru limuzina care facea furori in anii '90

Are motor V8 si este ca noua. Proprietarul a refuzat 21.000 de dolari pentru limuzina care facea furori in anii '90
  • Este un A8 L din 2002
  • A fost reconditionat
  • Proprietarul a refuzat 21.000 de dolari
Distribuie pe Facebook

Un Audi A8L din 2002 nu s-a vandut chiar daca cineva i-a oferit proprietarului 21.000 de dolari. Desi are 16 ani, masina a fost reconditionata atat din punct de vedere estetic cat si tehnic, astfel ca putem spune ca este aproape noua.

Pe la mijlocul anilor '90 si inceputul anilor 2000, Audi A8 era una dintre cele mai luxoase limuzine premium pe care banii le puteau cumpara. Masina a debutat in 1994 cu ocazia Salonului Auto de la Geneva si cateva luni mai tarziu a si intrat in productie.

Audi A8 L din 2002

A insemnat un mare pas inainte pentru Audi si a introdus cateva premiere pentru industria auto mondiala. Prima generatie A8 a fost construita pe o arhitectura din aluminiu de la Volkswagen, iar in 1997 Audi prezenta lumii intregi primul sistem ESP de serie pentru masinile cu tractiune integrala.

Audi A8 L din 2002

Acesta era disponibil pe A8 si pe A6, deasemenea primele masini de serie din istorie cu airbag-uri laterale atat in fata cat si pentru pasagerii din spate.

Audi A8 L din 2002

Masina din imagini este un A8 L, asadar cu ampatament marit, care a parasit linia de asamblare in 2002. In ciuda varstei respectabile, limuzina se prezinta intr-o stare impecabila si asta pentru ca a fost reconditionata recent.

Audi A8 L din 2002

La inceputul acestui an, proprietarul actual a revopsit-o, a montat faruri si stopuri noi, ornamente, embleme, un parbriz nou, geamuri spate cu tenta fumurie, anvelopele Michelin Pilot Sport sunt deasemenea noi, iar franele fata cu etriere Brembo sunt imprumutate de la un model RS. Nu lipsesc amortizoarele reglabile Bilstein, arcurile sport sau downpipe-urile de S8.

Audi A8 L din 2002

Interiorul din piele neagra a fost la randul lui retapitat partial astfel ca este ca nou. Volanul este de S8, compresorul de aer conditionat a fost inlocuit, la fel si radio-ul original cu o unitate Pioneer cu navigatie incorporata.

Audi A8 L din 2002

Fiind un model construit pentru piata din SUA, acest A8 L are un motor V8 de 4.2 litri si nu acel W12 de 6.0 litri cu care era disponibila limuzina in Europa si in Asia. Bordul indica aproximativ 151.000 de kilometri rulati insa propulsorul a primit de curand garnituri noi, sistemul de racire a fost revizuit, distributia este noua, la fel si transmisia automata Tiptronic.

Audi A8 L din 2002

In conditiile in care toata lumea se plange ca nu se mai fac masini ca pe vremuri, ai crede ca lumea s-a inghesuit sa cumpere acest A8 L si chiar asa s-a intamplat. Numai ca proprietarul nu a vandut-o, chiar daca cineva i-a oferit 21.000 de dolari pe ea.

Audi A8 L din 2002

Audi A8 L din 2002

Audi A8 L din 2002

Audi A8 L din 2002

Audi A8 L din 2002

Audi A8 L din 2002

Audi A8 L din 2002

Audi A8 L din 2002

Audi A8 L din 2002

Audi A8 L din 2002

Audi A8 L din 2002

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (26) Poze Audi A8 L din 2002
mai multe
Publicat în categoria: Old School Cars DATA PUBLICĂRII: 10 Septembrie 2018