Asta trebuie sa fie BMW-ul perfect: a avut un singur proprietar iar in ultimii 30 de ani a fost tinut in garaj

Asta trebuie sa fie BMW-ul perfect: a avut un singur proprietar iar in ultimii 30 de ani a fost tinut in garaj
  • Masina a fost construita in 1985
  • Ultimii 30 de ani si i-a petrecut intr-un garaj
  • Vine alaturi de toata istoria service
Distribuie pe Facebook

Acest BMW M535i din seria E28 a fost scos acum la vanzare iar partea cea mai buna este ca a avut un singur proprietar, care l-a cumparat de nou, iar ultimii 30 de ani si i-a petrecut intr-un garaj.

Seria 5 E28 a fost un model extrem de important pentru constructorul bavarez de automobile. Produs intre anii 1981 si 1988, acesta a fost primul Seria 5 care sa foloseasca un motor diesel, dar si primul astfel de model care sa includa in gama o versiune de performanta M5.

BMW M535i din 1985

Aceasta din urma a debutat oficial in februarie 1985, cu ocazia Salonului Auto de la Amsterdam, iar in urmatorii doi ani au fost produse aproximativ 2.190 de exemplare. In ziua de azi, un M5 E28 a ajuns sa coste cateva zeci de mii de euro bune, in functie de stare, astfel ca nu este chiar la indemana oricui.

BMW M535i din 1985

Masina din aceste imagini, in schimb, s-ar putea sa fie ceva mai accesibila. Nu este chiar un M pur-sange, ci un M535i cu o poveste interesanta. Masina a fost cumparata de noua in 1985 iar trei ani mai tarziu, pe cand avea 65.500 de kilometri in bord, a fost depozitata intr-un garaj. In plus, a avut un singur proprietar in tot acest timp, care a scos-o de la pastrare in luna martie a acestui an.

Acum o vinde pentru aproximativ 30.000 de lire sterline. Masina este finisata in nuanta Agate Green, iar in interior are o tapiterie din material textil in nuanta Anthracite. Din lista de dotari optionale nu lipseste trapa sau aerul conditionat, asa ca nu trebuie sa-ti faci griji de zilele calduroase de vara.

BMW M535i din 1985

Potrivit anuntului de vanzare, acest BMW M535i nu are nicio problema tehnica si mai mult decat atat, vine alaturi de toata istoria service si cu reviziile facute la un service autorizat BMW.

BMW M535i din 1985

Fiind vorba despre cel mai puternic Seria 5 non-M, sub capota regasim un propulsor de 3.5 litri cu sase cilindri in linie, capabil de 220 de cai putere si 310 Nm cuplu. Viteza maxima, pentru versiunile cu transmisie manuala cu cinci trepte ca si acest exemplar, si fara catalizator, este de 230 de km/h iar repriza 0-100 de km/h dureaza 7.2 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe