Marele Ayrton Senna a ajutat la dezvoltarea ei. Cat mai costa in ziua de azi un NSX cu 9.700 de km in bord

Marele Ayrton Senna a ajutat la dezvoltarea ei. Cat mai costa in ziua de azi un NSX cu 9.700 de km in bord
  • Acest NSX isi cauta un nou proprietar
  • Este fabricat in 1993
  • Bordul indica numai 9.715 kilometri rulati
Distribuie pe Facebook

O Acura NSX din 1993 isi cauta acum un nou proprietar pe un bine-cunoscut site de profil din Statele Unite ale Americii. Acest exemplar se afla intr-o stare foarte buna, iar bordul indica doar 9.715 kilometri rulati.

Pe la mijlocul anilor '80, japonezii de la Honda s-au gandit sa dezvolte un rival pentru Ferrari-urile vremii, astfel ca in 1984 a luat nastere conceptul NS-X, prescurtare de la "New Sportscar Experimental".

Acura NSX din 1993

Versiunea de productie a fost desenata de o echipa condusa de designerul sef Masahito Nakano, iar pentru ca masa totala sa fie cat mai scazuta, inginerii au folosit o caroserie construita in totalitate din aluminiu. Pentru o dinamica si o manevrabilitate greu de egalat, japonezii au apelat la legendarul pilot de Formula 1 Ayrton Senna, pe atunci la echipa McLaren-Honda.

Acura NSX din 1993

Publicul larg a facut pentru prima data cunostinta cu acest model in 1989, cu ocazia Salonului Auto de la Chicago, iar restul este istorie. NSX-ul si-a asigurat locul pe peretele de onoare al industriei auto, dovada este faptul ca si in ziua de azi acest model este extrem de apreciat de fani.

Acura NSX din 1993

Un exemplar care a parasit portile fabricii in 1993 isi cauta acum un nou proprietar pe un site din Statele Unite ale Americii (vorbim asadar de o Acura NSX), insa partea cea mai interesanta este faptul ca bordul indica numai 9.715 kilometri rulati.

Acura NSX din 1993

Asadar, masina se prezinta intr-o stare foarte buna, atat estetic cat si tehnic iar exteriorul este finisat in celebra nuanta Formula Red. Interiorul este foarte bine intretinut, iar scaunele, volanul si usile sunt imbracate in piele.

Acura NSX din 1993

NSX-ul vine cu frane cu discuri ventilate, ABS, climatizare automata, cruise control, un sistem audio BOSE cu patru boxe, scaune electrice, geamuri cu tenta fumurie, covorase Zanardi si ornamente interioare din fibra de carbon.

Acura NSX din 1993

Sub capota regasim celebrul motor V6 VTEC de 3.0 litri, care-si transmite puterea exclusiv puntii spate prin intermediul unei cutii manuale cu cinci trepte de viteza.

Acura NSX din 1993

Acum, singurele doua probleme raman pretul si faptul ca acest NSX este tocmai in Statele Unite ale Americii. Daca totusi te gandesti sa o ai in garaj, atunci trebuie sa stii ca in acest moment pretul a ajuns la 40.000 de dolari, iar licitatie se incheie peste 6 zile.

Acura NSX din 1993

Acura NSX din 1993

Acura NSX din 1993

Acura NSX din 1993

Acura NSX din 1993

Acura NSX din 1993

Acura NSX din 1993

Acura NSX din 1993

Acura NSX din 1993

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (42) Poze Acura NSX din 1993
mai multe
Publicat în categoria: Old School Cars DATA PUBLICĂRII: 3 Noiembrie 2017