Motivul incredibil pentru care acest Porsche prafuit a costat 2,25 milioane de dolari

Motivul incredibil pentru care acest Porsche prafuit a costat 2,25 milioane de dolari
  • Un Porsche 911 Carrera RSR 3.8 a fost vandut la licitatie
  • Este unul din cele 51 de exemplare construite
  • Masina a fost adjudecata pentru 2,25 milioane de dolari
Distribuie pe Facebook

Casa de licitatii RM Sotheby's a vandut recent acest Porsche 911 Carrera RSR 3.8 din 1993 pentru suma de 2,25 milioane de dolari. Acest exemplar este unul din cele 51 construite vreodata, insa nu acesta este motivul pentru care a costat mai mult decat un hypercar de ultima generatie.

Licitatiile auto, in special cele gazduite de case celebre precum RM Sotheby's, sunt locul ideal unde oamenii pentru care banii nu sunt deloc o problema pot gasi o adevarata bijuterie pe patru roti. Fie ca vorbim de editii speciale sau de exemplare care au fost detinute de vedete, toate au o trasatura comuna: pretul exorbitant.

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Una dintre vedetele celei mai recente licitatii a fost acest Porsche 911 Carrera RSR 3.8, care a parasit linia de asamblare in 1993. Acesta este unul dintre cele 51 de unitati construite vreodata de brand-ul din Stuttgart, si mai ales unul dintre cele doua cu un interior facut la comanda.

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Exteriorul este finisat in nuanta Polar Silver Metallic, jantele sunt vopsite in Amethyst Metallic, iar habitaclul este imbracat in piele rosie. Si inca nu am terminat cu chestiile exclusiviste, cele mai tari urmand in randurile de mai jos.

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Asa cum spuneam la inceputul acestui articol, sportiva germana a fost adjudecata pentru nu mai putin de 2,25 milioane de dolari, iar motivul nu are nimic de-a face (cel putin nu in totalitate) cu cele de mai sus.

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

In primul rand, exteriorul aparent neingrijit si plin de praf este acoperit de fapt cu folia de protectie din fabrica, deoarece masina a fost tinuta in garaj in ultimii 24 de ani. Cea mai interesanta caracteristica este bordul, care indica doar 10 kilometri rulati. Da, ai citit bine, nu am gresit.

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Sub capota regasim un propulsor Boxer de 3.8 litri, care teoretic dezvolta 350 de cai putere si 385 Nm cuplu, pe care ii transmitea puntii spate prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu cinci rapoarte. De ce doar teoretic? Ei bine, pentru ca in realitate, aceasta motorizare derivata din unitatea turbo, era capabila de 375 de cai putere sau chiar de mai mult.

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Multumita acestui pachet incredibil, Porsche-ul atinge 100 de km/h in doar 3.7 secunde, mai rapid decat multe masini sport ale vremii, printre care si legendarul Ferrari F40.

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Porsche 911 Carrera RSR 3.8

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (25) Poze Porsche 911 Carrera RSR 3.8
mai multe