Porsche 964 Targa by Singer sau Cum se face o restaurare ca la carte
- Cel mai nou proiect Singer are la baza un Porsche 964 Targa
- Modelul sport german ofera acum un motor de 4.0 litri si 395 CP
- Caroseria si plafonul sunt realizate din fibra de carbon
In timp ce RAUH-Welt BEGRIFF reprezinta locul ideal pentru cei care cauta sa-si intese clasicul Porsche cu vulgaritate, Singer a fost, este si va fi intotdeauna alegerea inteleapta pentru readucerea la viata a legendei din Stuttgart.
Daca nici unul dintre Coupe-urile restaurate de-a lungul anilor de catre specialistii celebrei companii din Los Angeles nu a reusit insa sa te surprinda pana acum - desi acest lucru este aproape imposibil de crezut, avem cateva motive sa credem ca ultima creatie a californienilor te va impresiona pana la lacrimi.
Si asta pentru ca, in primul si in primul rand, are la baza, in premiera, un Porsche 964 Targa. Nu stim acum de tine, insa noua cu siguranta ne plac Porsche-urile 964 Targa. Mai ales atunci cand au caroseria realizata din fibra de carbon, iar montantii posteriori au fost "imbracati" in nichel.
Pentru o imagine completa asupra ultimului proiect marca Singer - care, apropo, va putea fi admirat de catre publicul larg chiar weekend-ul acesta, in cadrul Festivalului de Viteza ce se desfasoara la Goodwood, este impetuos necesar sa ne indreptam intreaga atentie catre departamentul tehnic...
... acolo unde, fara doar si poate, rolul de atractie principala ii revine motorului de patru litri. Vorbim, mai exact, de un motor de patru litri si 395 de cai putere construit de Ed Pink pe baza propulsorului original, astfel ca seria acestuia se potriveste in continuare cu cea de sasiu.
De livrarea hergheliei catre roti si apoi sosea se ocupa o transmisie manuala cu sase rapoarte, preluata de la Porsche-le 911 din generatia 993. In schimb, suspensia vine acum la pachet alaturi de componente Ohlins, setate de specialistii Singer pentru a oferi un comportament cat mai rafinat.
Pe plan estetic, combinatia de gri inchis si maroniu deschis pare sa se potriveasca de minune cu caracterul clasic al legendarului 964 Targa, jantele Fuchs, evacuarea centrala, scaunele Recaro si plafonul realizat (si el) tot din fibra de carbon completat lista elementelor stilistice notabile.
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Renault megane 16v 2006 2000 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €