Renasterea unei legende. Lamborghini a restaurat complet singurul Miura SVR construit vreodata

  • Lamborghini a restaurat complet unicul Miura SVR
  • Procesul de restaurare a durat 19 luni
  • Miura a debutat in 1966 la Salonul Auto de la Geneva
Distribuie pe Facebook

Constructorul italian de automobile, prin divizia Polo Storico, a restaurat complet unicul Miura SVR. Transformarea masinii originale intr-un SVR a durat 18 luni iar procesul de restaurare s-a intins pe parcursul a 19 luni.

Inainte de Countach, Diablo, Porsche 959, Ferrari F40 sau F50, sau ce alte supercaruri emblematice iti mai vin tie acum in minte, a existat un singur supercar suprem: legendarul Lamborghini Miura.

Lamborghini Miura SVR

Construit initial de ingineri in timpul lor liber, contrar dorintelor lui Feruccio Lamborghini, Miura a debutat oficial in 1966 cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, dupa ce in 1965 fusese adus un sasiu complet functional la Salonul Auto de la Torino.

Lamborghini Miura SVR

Ulterior, modelul italian a fost vandut in mai multe versiuni, precum P400, P400 S (Miura S), P400SV (Miura SV), P400 Jota (de competitie) sau P400 SV/J, insa niciuna nu se ridica la exclusivitatea unicului Miura SVR, un exemplar derivat din varianta de competitie Miura Jota.

Lamborghini Miura SVR

Sasiul cu numarul 3781 a fost la inceput un Miura S finisat in nuanta Verde Miura si dupa ce a fost vandut de cateva ori in Italia, masina a ajuns la un anume Heinz Straber care le-a cerut celor de la Lamborghini sa-l transforme in Miura SVR. Procesul a durat 18 luni iar in 1976, supercarul a fost cumparat de un japonez in colectia caruia se regaseste si astazi.

Lamborghini Miura SVR

In urma cu un an si jumatate, unicul Lamborghini Miura SVR a fost adus la Sant'Agata Bolognese pentru a fi restaurat complet de departamentul Polo Storico. O munca deloc usoara, dupa cum spune si Paolo Gabrielli, directorul acestei divizii.

Lamborghini Miura SVR

"Restaurarea a durat 19 luni si am fost nevoiti sa ne schimbam de mai multe ori modalitatea de lucru. Foaia originala de productie nu ne-a fost de mare ajutor [...] iar masina a ajuns la noi facuta bucati," sustine Gabrielli.

Lamborghini Miura SVR

Pe langa faptul ca au adus masina la starea ei originala, inginerii au montat la cererea proprietarului centuri de siguranta in patru puncte, scaune cu o sustinere mai buna si un roll bar detasabil.

Lamborghini Miura SVR

Lamborghini Miura SVR

Lamborghini Miura SVR

Lamborghini Miura SVR

Lamborghini Miura SVR

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (14) Poze Lamborghini Miura SVR
mai multe