Tranzactia care a depasit toate asteptarile: cea mai scumpa masina din lume s-a vandut cu 80 de milioane de dolari

Tranzactia care a depasit toate asteptarile: cea mai scumpa masina din lume s-a vandut cu 80 de milioane de dolari
  • Un Ferrari 250 GTO s-a vandut de curand cu 80 de milioane de dolari
  • Este vorba despre sasiul 4153 GT, care a luat locul 4 la Le Mans 1963
  • Automobilul in cauza ar fi fost cumparat de seful companiei WeatherTech
Distribuie pe Facebook

Obsesia colectionarilor pentru celebrul Ferrari 250 GTO continua sa stabileasca noi recorduri in materie de preturi de vanzare: 80 de milioane de dolari este suma pe care seful WeatherTech a platit-o de curand pe un astfel de exemplar.

Chiar daca nu este nici pe departe cel mai rar, vechi ori performant automobil din istoria omenirii, modelul Ferrari 250 GTO a reusit sa aprinda o puternica dorinta de posesie in randul marilor colectionari de masini din lume.

Lansat pe piata la inceputul anilor '60, echipat cu un motor V12 de trei litri si construit manual in 39 de exemplare, autoturismul companiei italiene nu stie ce inseamna acela rival atunci cand vine vorba despre preturile de vanzare.

O demonstreaza inclusiv numarul de sasiu 4153 GT, model care si-a schimbat de curand proprietarul pentru fabuloasa suma de 80 de milioane de dolari - conform mai multor informatii aparute la sfarsitul lunii trecute pe FerrariChat.

Potrivit sursei anterior mentionate, cumparatorul ar fi David MacNeil, seful si totodata fondatorul WeatherTech, care se ocupa cu productia de accesorii auto precum covorase, paravanturi, aparatoare de noroi s.a.m.d.

Despre David MacNeil se spune ca este un mare amator de autoturisme marca Ferrari, iar colectia sa personala include multiple modele din istoria companiei italiene - pe care, nu de putine ori, le pune la treaba, pe circuit.

Acum, daca vine vorba despre masina cumparata de curand de omul din spatele WeatherTech, exemplarul 250 GTO cu numarul de sasiu 4153 GT se poate lauda cu o cariera extrem de interesanta in lumea sporturilor cu motor.

Inclusiv o clasare pe locul patru la Cursa de 24 de Ore de la Le Mans de acum cinci decenii si jumatate, din anul 1963, dar si un pretios loc unu in cadrul competitiei Tour de France desfasurata cateva luni mai tarziu, in 1964.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Old School Cars DATA PUBLICĂRII: 4 Iunie 2018