Cineva a surprins primul SUV din istoria FERRARI in teste. Italienii l-au botezat Purosangue
- Un prototip al noului Purosangue a fost surprins in teste
- Este primul SUV din istoria Ferrari
- Va avea un sistem de tractiune integrala
Un prototip, aflat in primele faze de dezvoltare, al noului Ferrari Purosangue a fost surprins pentru prima data in teste. Acesta va fi primul SUV din istoria brand-ului italian si va avea cu siguranta tractiune integrala.
Nu mai este nicio noutate ca SUV-urile sunt extrem de populare in zilele noastre, sau ca mai multi constructori care nu au avut niciodata in gama un astfel de vehicul s-au vazut nevoiti sa dezvolte asa ceva. Spre exemplu Bentley cu al sau Bentayga, sau Rolls-Royce cu Cullinan, sau chiar si Lamborghini care l-a lansat pe Urus la 15 ani dupa ce productia primului SUV din istoria italienilor (LM-002) a ajuns la final.
Ferrari a fost, poate, singurul producator de automobile care l-a luat pe "nu" in brate si a negat toate zvonurile potrivit carora ar pregati un SUV. Dar evolutia pietei i-a facut pana si pe reprezentantii brand-ului din Maranello sa se razgandeasca, astfel ca in urma cu cateva luni acestia au vorbit pentru prima data despre Purosangue.
Insa noul sef de la Ferrari, Louis Camilleri, sustine ca acesta nu este un SUV ci un FUV (Ferrari Utility Vehicle). "Urasc sa aud termenul SUV in aceeasi propozitie cu Ferrari. Pur si simplu, nu se potriveste brand-ului nostru. Acest vehicul va fi unic din atatea puncte de vedere si va redefini asteptarile," spunea acesta.
Marea noutate este ca un prototip al acestui Purosangue a fost surprins acum in premiera in teste, sau mai bine zis cineva l-a filmat pe ascuns cand circula in interiorul unei uzine, cel mai probabil cea de la Maranello. Calitatea clipului lasa de dorit, dar se poate observa ca masina in cauza este un GTC4 Lusso cu o garda generoasa la sol si ca prototipul se afla in primele faze de dezvoltare.
Inafara de nume, reprezentantii Ferrari nu au mai oferit alte informatii despre acest FUV. Se presupune ca sistemul de propulsie va fi cel mai probabil hibrid, sau daca nu, macar un V8 twin-turbo. Indiferent de motor, tractiunea integrala va fi prezenta cu siguranta, si vorbim aici de o versiune imbunatatita a sistemului dezvoltat odata cu lansarea lui FF in 2011.
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Vw touran diesel 2011 5790 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Renault megane 16v 2006 2000 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €