Primul Audi RS5 Avant din istorie, surprins din nou in teste. Noul model al germanilor ar putea oferi un motor V6 hibrid si trei ecrane in bord

Primul Audi RS5 Avant din istorie, surprins din nou in teste. Noul model al germanilor ar putea oferi un motor V6 hibrid si trei ecrane in bord
Dezvoltat special pentru a concura impotriva unor rivali precum BMW M3 Touring ori Mercedes-AMG C 63 S E Performance T-Modell, acesta ar mai trebui sa dispuna si de faruri Matrix LED, de stopuri OLED, de boxe de la Bang & Olufsen. Plus scaune sport cu diferite functii de confort.
Trimite unui prieten

Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, pe parcursul urmatoarelor noua luni, inainte de sfarsitul anului 2025, primul Audi RS5 Avant din istorie isi continua, in prezent, testele prescrise de inginerii germani, modelul in cauza fiind fotografiat din nou, saptamana trecuta, in teste, ascunzand, sub camuflajul omniprezent la nivelul caroseriei, pe langa nelipsitele spoilere fata si spate agresiv stilizate, servite alaturi de prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer, atat o grila uriasa a radiatorului, cat si o evacuare dubla. La momentul actual, interiorul nu reprezinta decat un mare mister si o necunosta de proportii, cu mentiunea ca lista atractiilor principale va cuprinde inclusiv trei display-uri in bord, dintre care unul destinat pasagerului din dreapta soferului.

Conceput special pentru a concura impotriva unor rivali precum BMW M3 Touring sau Mercedes-AMG C 63 S E Performance T-Modell, acesta ar mai trebui sa se bucure si de faruri cu matrice de LED-uri, de stopuri cu tehnologie OLED, de difuzoare de inalta fidelitate, de la Bang & Olufsen. Plus scaune sport cu diferite functii de confort, precum actionare electrica, incalzire si ventilatie.

Primul Audi RS5 Avant din istorie ar putea sa isi intampine viitorii cumparatori, dupa cum precizam, de altfel, si anterior, alaturi de un ansamblu plug-in hybrid care sa combine un propulsor V6, pe benzina, cu o motorizare electrica pentru un minimum de 500 de cai putere, livrat rotilor de pe ambele punti. In consecinta, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi, cu pedala de acceleratie blocata la podea, rezolvarea intr-un timp mai mic de patru secuinde, pe cand viteza maxima va fi limitata la pragul de 250 de kilometri pe ora, iar consumul mediu de carburant nu va depasi 2.0 litri la 100 de kilometri.

Audi RS5 Avant - Poze spion

Audi RS5 Avant - Poze spion

Audi RS5 Avant - Poze spion

Audi RS5 Avant - Poze spion

Audi RS5 Avant - Poze spion

Sursa Foto: Motor Authority

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (5) Poze Audi RS5 Avant - Poze spion