Primul Volkswagen ID.3 GTX din istorie, surprins complet necamuflat in teste. Versiunea 100% electrica a legendarului Volkswagen Golf GTI ar putea avea 340 de cai sub capota si 4x4 in standard

Primul Volkswagen ID.3 GTX din istorie, surprins complet necamuflat in teste. Versiunea 100% electrica a legendarului Volkswagen Golf GTI ar putea avea 340 de cai sub capota si 4x4 in standard
  • Primul Volkswagen ID.3 GTX din istorie, surprins complet necamuflat in teste
  • Versiunea 100% electrica a legendarului Volkswagen Golf GTI ar putea avea 340 de cai sub capota si 4x4 in standard
Trimite unui prieten

Astfel - cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea in 4.9 secunde. Teoretic.

Introdus cu mare fast si tam-tam acum mai bine de patru ani, cu ocazia editiei din 2019 a celebrului Salon Auto International de la Frankfurt, primul ID.3 din istoria companiei Volkswagen nu se vinde - zilele acestea - decat intr-o singura varianta de putere, unica optiune pe care constructorul german de masini o pune la dispozitia cumparatorilor oferind un motor cu 204 CP, prezent la nivelul puntii spate. Situatia de la momentul de fata se va schimba insa curand, legendarul producator lucrand - in prezent - la o noua configuratie, respectiv Volkswagen ID.3 GTX.

Programat sa isi faca aparitia in showroom-uri chiar pe parcursul urmatoarelor luni - la o nota de plata de aproximativ 50.000 de euro, modelul cu pricina ar trebui sa se bucure de doua unitati diferite - ce vor lucra impreuna pentru a livra rotilor, prin intermediul unei transmisii automate cu doar o singura treapta de viteza, o putere de circa 340 de cai. Rezultatul: cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea - in teorie, in numai 4.9 secunde.

Surprins recent - pe parcursul zilelor precedente - in teste, primul Volkswagen ID.3 GTX din istorie va plusa cu o baterie litiu-ion de 77 kWh pentru o autonomie mai mare de 500 de kilometri, daca este sa dam crezare ultimelor zvonuri si speculatii. Cat despre despre dotarile disponibile in standard sau optional, printre multiplele echipamente pregatite de versiunea complet electrica a celebrului Volkswagen Golf GTI se vor numara - de ce nu - si farurile cu matrice de LED-uri, jantele din aliaj cu diametrul de 20 de inch, tapiteria din piele, ecranul central cu diagonala de 15".

Volkswagen ID.3 GTX - Poze spion

Volkswagen ID.3 GTX - Poze spion

Volkswagen ID.3 GTX - Poze spion

Trimite unui prieten
VW
Publicat în categoria: Poze si Filme spion DATA PUBLICĂRII: 9 Ianuarie 2024