TOP 5: Cele mai tari reclame auto de la Super Bowl XLVIII

TOP 5: Cele mai tari reclame auto de la Super Bowl XLVIII
  • Editia din acest an a Super Bowl se defasoara pe 2 februarie
  • 30 de secunde de reclama costa aproximativ 4 milioane de dolari
  • Noua dintre promo-urile ce vor fi difuzate au legatura cu segmentul auto
Distribuie pe Facebook

Doar trei zile au mai ramas pana la startul celei de-a 48-a editii a Marelui Meci, insa cele mai importante companii au inceput sa dezvaluie deja cum arata reclamele pe care le vor difuza in cadrul evenimentului Super Bowl XLVIII.

Desfasurata pe data de 2 februarie, editia din acest an a Marelui Meci a pregatit numeroase surprize spectactorilor si telespectatorilor sai, nu mai putin de noua din totalul reclamelor ce urmeaza a fi difuzate avand legatura cu segmentul auto.

30 de secunde de publicitate in cadrul Super Bowl XLVIII au costat aproximativ 30 de secunde, astfel ca majoritatea companiilor au dat tot ce-au avut mai bun atunci cand a venit vorba de creativitate.

Asadar, acestea fiind spuse, iata cele mai tari reclame auto ce vor fi admirate cu ocazia celei de-a 48-a editii a Marelui Meci

  • Locul 5: Audi - Doberhuahua

Realizata de agentia Venables Bell and Partners, promo-ul pregatit de germanii de la Audi pentru Super Bowl XLVIII ne prezinta, intr-un mod extrem de amuzant, de ce nu sunt recomandate compromisurile. In rol principal regasim noul A3 Sedan.

  • Locul 4: Jaguar - British Villains Rendezvous

Te-ai intrebat vreodata de ce majoritatea rolurilor negative din filmele de la Hollywood sunt interpretate de britanici? Raspunsul ni-l dau cei de la Jaguar, care au adunat numeroase celebritati pentru a impresiona audienta de la cea de-a 48-a editie a Marelui Meci

  • Locul 3: CarMax - Slow Clap

Putin probabil ca cineva din afara Statelor Unite ale Americii sa fi auzit de CarMax, insa acest lucru nici nu mai conteaza. Nu de alta, dar reclama companiei de peste Ocean ce poate fi admirata cu ocazia editiei din acest an a Super Bowl va impresiona intreaga planeta.

  • Locul 2: Volkswagen - Wings

Cum ar fi daca la fiecare 100.000 de mile parcurse de un exemplar Volkswagen unui inginer german i-ar creste aripi, iar la 200.000 de mile fundul sau ar deveni colorat precum un curcubeu? Oricat de nebunesc ar putea suna la prima vedere, aceasta este ideea pe care a mers compania din Wolfsburg pentru a ne arata cat de fiabile sunt autoturismele sale.

  • Locul 1: Kia K900 - The Truth

Sud-coreenii de la Kia spera sa schimba perceptia oamenilor asupra luxului. Pentru a duce la bun sfarsit aceasta misiune, producatorul asiatic de automobile a apelat nu doar la noua sa limuzina K900, ci si la... Morpheus din The Matrix.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Reclame auto DATA PUBLICĂRII: 30 Ianuarie 2014