O adevarata cursa pentru conceperea unei anvelope mai performante
Mai mult decat oricand, constructorii de anvelope sunt angajati intr-o reala cursa pentru aducerea inovatiei la nivelul fiecarui conducator auto. Cercetarea incepe pe pista de curse, un adevarat laborator in care noile tehnologii pot fi testate in conditii extreme. Daca anvelopele exceleaza pe pista de curse, cu siguranta ele vor excela si pe carosabil. Intr-adevar, este posibil ca pilotul dumneavoastra favorit sa concureze cu anvelope foarte asemanatoare celor care va echipeaza acum masina.
Sporturile cu motor ofera constructorilor de anvelope cadrul perfect pentru conceperea anvelopelor viitoare. Cursele de anduranta cum are fi cursa de 24 ore de la Le Mans si cursa de 12 ore de la Sebring permit testarea durabilitatii anvelopelor, in timp ce cursele mai scurte asigura conditiile necesare pentru dezvoltarea anvelopelor care se remarca prin manevrabilitate sporita si precizie optima in viraje.
Noutatea sta in detalii
Exigentele conducatorilor auto profesionisti sunt din ce in ce mai mari si vizeaza, in primul rand, aderenta crescuta si capacitatea optima de franare pe carosabil umed. In egala masura sunt vizate siguranta, chiar si in conditii extreme, si nevoia de anvelope mai usoare care sa permita atingerea unor viteze mai mari. Stiati ca o reducere cu un gram a greutatii anvelopelor permite o reducere cu trei grame a greutatii vehiculului? Anvelopele mai usoare nu reprezinta o solutie doar pentru cursele de masini: ele ajuta la reducerea consumului de carburant, a emisiilor de carbon si a materiilor prime folosite. Acestea sunt intr-adevar vesti bune pentru toata lumea.
Concepand anvelope in atmosfera caracteristica sporturilor cu motor, constructorii de anvelope trebuie sa gaseasca solutii pentru tot felul de provocari si sa inoveze continuu. Si, desigur, competitia nu este doar a pilotilor si a constructorilor de masini atat timp cat fabricantii de anvelope vor sa-si invinga rivalii! Anvelopa care ajunge cel mai departe, dureaza cel mai mult si este cea mai rapida va primi toti laurii. Aceasta reprezinta o recunoastere a echilibrului optim dintre performante.
Inovatie in beneficiul tuturor
Traseele de curse reprezinta un cadru care ii inspira pe constructorii de masini. Prin testarea anvelopelor intr-un cadru competitional apar idei noi, de la designul anvelopelor si pana la materialele care vor fi folosite in constructia acestora. Aceste inovatii stau la baza crearii de noi anvelope si asigura cresterea standardului de performanta, in beneficiul tuturor.
Cea mai rapida anvelopa din lume (pe traseu) este MICHELIN Pilot Super Sport. Acest produs a inregistrat cea mai rapida parcurgere a unui tur de pista pe suprafata uscata in cadrul unui test realizat in 2010 de catre TUV SUD Automotive, un organism independent, prin compararea anvelopelor 245/40 ZR 18 Y si 235/35 ZR 19 Y cu cele mai importante 5 marci concurente. De-a lungul anilor, anvelopa MICHELIN Pilot Super Sport a inregistrat nenumarate succese in cursele de anduranta, inclusiv cursa de 24 ore de la Le Mans, un eveniment la care MICHELIN a inregistrat nu mai putin de 20 victorii. In ultimii 14 ani, marca Michelin nu a mai suferit niciun fel de infrangere in competitiile desfasurate pe teritoriul Frantei.
Noutatea sta in detalii
Exigentele conducatorilor auto profesionisti sunt din ce in ce mai mari si vizeaza, in primul rand, aderenta crescuta si capacitatea optima de franare pe carosabil umed. In egala masura sunt vizate siguranta, chiar si in conditii extreme, si nevoia de anvelope mai usoare care sa permita atingerea unor viteze mai mari. Stiati ca o reducere cu un gram a greutatii anvelopelor permite o reducere cu trei grame a greutatii vehiculului? Anvelopele mai usoare nu reprezinta o solutie doar pentru cursele de masini: ele ajuta la reducerea consumului de carburant, a emisiilor de carbon si a materiilor prime folosite. Acestea sunt intr-adevar vesti bune pentru toata lumea.
Concepand anvelope in atmosfera caracteristica sporturilor cu motor, constructorii de anvelope trebuie sa gaseasca solutii pentru tot felul de provocari si sa inoveze continuu. Si, desigur, competitia nu este doar a pilotilor si a constructorilor de masini atat timp cat fabricantii de anvelope vor sa-si invinga rivalii! Anvelopa care ajunge cel mai departe, dureaza cel mai mult si este cea mai rapida va primi toti laurii. Aceasta reprezinta o recunoastere a echilibrului optim dintre performante.
Inovatie in beneficiul tuturor
Traseele de curse reprezinta un cadru care ii inspira pe constructorii de masini. Prin testarea anvelopelor intr-un cadru competitional apar idei noi, de la designul anvelopelor si pana la materialele care vor fi folosite in constructia acestora. Aceste inovatii stau la baza crearii de noi anvelope si asigura cresterea standardului de performanta, in beneficiul tuturor.
Cea mai rapida anvelopa din lume (pe traseu) este MICHELIN Pilot Super Sport. Acest produs a inregistrat cea mai rapida parcurgere a unui tur de pista pe suprafata uscata in cadrul unui test realizat in 2010 de catre TUV SUD Automotive, un organism independent, prin compararea anvelopelor 245/40 ZR 18 Y si 235/35 ZR 19 Y cu cele mai importante 5 marci concurente. De-a lungul anilor, anvelopa MICHELIN Pilot Super Sport a inregistrat nenumarate succese in cursele de anduranta, inclusiv cursa de 24 ore de la Le Mans, un eveniment la care MICHELIN a inregistrat nu mai putin de 20 victorii. In ultimii 14 ani, marca Michelin nu a mai suferit niciun fel de infrangere in competitiile desfasurate pe teritoriul Frantei.
Spatiul competitional a reprezentat o baza pentru crearea de noi tehnologii si i-a stimulat pe proiectantii si inginerii de anvelope sa aduca performanta tehnica la un nou nivel, toate acestea in beneficiul utilizatorului final.
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Ford s-max 2.0 2011 6200 €
- Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Vw touran diesel 2011 5790 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 €
StiriPeSurse.ro
O nouă schimbare a vremii de Florii! Anunțul făcut de șefa ANM: 'În cea mai mare parte a țării'
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
mai multe
Publicat în categoria: Tehnica Auto
DATA PUBLICĂRII: 5 Iunie 2012