Test Dacia Spring: A venit primavara

Acum 20 de ani, în clasa mică, 45 CP reprezentau o motorizare de bază fie că vorbim de Opel Corsa sau VW Polo. Astăzi, în era motoarelor turbo, 45 CP par puțini. Dar în cazul propulsiei electrice, lucrurile stau puțin altfel datorită caracteristicilor motorului electric. În cazul lui Dacia Spring, cuplul maxim de 125 Nm este disponibil de la zero și de aceea, accelerațiile sunt foarte vioaie de la pornire și până la 60 km/h. Adică exact de ceea ce este nevoie pentru o mașină de oraș. Prin comparație, motorul turbo 1.0 TCe de la Dacia/Renault nu are la 1000 rpm un cuplu mai mare de 125 Nm și de aceea nu este nicio surpriză că Spring este foarte vioaie în plaja de viteze de oraș. Așteptările noastre au fost întrecute cu mult mai ales că Spring are reprize relativ decente și la viteze de până la 100 km/h.
Citeste restul testului pe www.automotorsisport.ro


