Buzdugan si Morar
"Wow, ce masina tare! Ne place cum arata si la interior, dar mai ales la exterior. Zici ca e o portocala cu steroizi! Nu am eu carnet de conducere (Buzdugan), dar tare as vrea sa conduc jucaria asta, ca am inteles ca are tractiune spate!" (nu l-am lasat!)
Luiza Bucurenciu
Imi pare bine ca am condus masina asta. Credeam ca este mai rea, dar se simte foarte confortabil. Si cred ca s-au gandit si la mine, pentru ca are parasolar cu oglinda si lumini! Mi-a placut ca in orice viteza eram, masina tot accelera, lucru care nu prea se intampla cu masina mea, un Polo. Vrei sa facem schimb?
Ion Nicolae, pilot CNVC
Da, este o masina extraordinara. Se simte foarte bine in viraje, e clar ca are mult pedigree sportiv in ea. Motorul nu se simte a fi puternic, insa masina este usoara. Daca decuplezi complet sistemele de limitare, poti lejer sa faci drift cu GT86, pentru ca spatele se simte a fi extrem de usor si poti sa intri in derapaje controlate chiar si la viteze mici. Chiar si asa, masina este confortabila si are un consum surprinzator de mic. Ma asteptam la peste 12 litri la 100 km de la un motor boxer de Subaru. Insa cat m-am plimbat prin Bucuresti, destul de sportiv, nu a sarit de 9. Cu mult sub asteptarile pe care le-am avut, tinand cont de cum se comporta masina si la ce turatie se merge cu ea. Asadar este o masina care se simte sportiva cu adevarat, dar care are un consum foarte scazut!
Pentru mai multe detalii despre Toyota GT86, vizitati: www.toyota.ro