Toyota GT86 2.0 boxer 200 cp

"O sportiva, parte din sofer. Atat de bine se conduce!"
PUNCTAJ
4TUNING
90
PRIZA LA PUBLIC
78
NOTA CITITORULUI
94
DESPRE TEST SI SUMAR PUNCTAJ
Testat de: Valentin Mănuș
  • Km. efectuati: 1200
  • Tipul drumului: asfalt
  • Mediul de condus: extraurban
  • Conditii meteo: uscat
  • Traseu: Bucuresti - Craiova - Constanta - retur
  • Numar de pasageri: 2
  • Bagaje: nu
  • Stil de condus: sportiv
  • Exterior
    10 / 10 »
  • Interior
    10 / 10 »
  • Spatiu
    8 / 10 »
  • Motor
    8 / 10 »
  • Transmisie
    9 / 10 »
  • Performante
    9 / 10 »
  • Tinuta de drum
    10 / 10 »
  • Vizibilitate
    8 / 10 »
  • Siguranta
    10 / 10 »
  • Dotari
    9 / 10 »
  • Consum
    8 / 10 »
  • Pret
    8 / 10 »
Ne-a bucurat faptul ca am fost primii din Romania care au condus Toyota GT86, noul sport coupe japonez. Am facut un mic filmulet cu testul si am adaugat cateva imagini de prin locurile unde ne-am plimbat cu masina. Fara doar si poate, GT86 este masina ideala pentru cine iubeste un stil mai sportiv si o precizie absoluta.

Specificatii tehnice

BURLACI Cel mai probabil sa o conduca:
BURLACI
PE AUTOSTRADA Conceputa sa fie condusa:
PE AUTOSTRADA
MAGNET ABSOLUT Sex-Appeal:
MAGNET ABSOLUT
  • Carburant
    benzina
  • Cilindree
    1998 cmc
  • Putere
    200 cp
  • Cuplu
    205 Nm
  • 0 - 100 km/h
    7,6 s
  • Viteza maxima
    226 km/h
  • Tractiune
    spate
  • Greutate
    1239 kg
  • Consum mixt
    10l/100km
  • Nr. locuri
    4
  • Nr. usi
    3
  • Volum portbagaj
    243 l
  • Euro NCAP
    5*
  • Pret de pornire
    32.800 Euro
  • Pret model testat
    32.800 Euro
  • Impozit anual
    180 lei

Rezumat test

PUNCTAJ TOTAL
90 / 100

Buzdugan si Morar

"Wow, ce masina tare! Ne place cum arata si la interior, dar mai ales la exterior. Zici ca e o portocala cu steroizi! Nu am eu carnet de conducere (Buzdugan), dar tare as vrea sa conduc jucaria asta, ca am inteles ca are tractiune spate!" (nu l-am lasat!)

Test Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...

Luiza Bucurenciu

Imi pare bine ca am condus masina asta. Credeam ca este mai rea, dar se simte foarte confortabil. Si cred ca s-au gandit si la mine, pentru ca are parasolar cu oglinda si lumini! Mi-a placut ca in orice viteza eram, masina tot accelera, lucru care nu prea se intampla cu masina mea, un Polo. Vrei sa facem schimb?

Test Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...

Ion Nicolae, pilot CNVC

Da, este o masina extraordinara. Se simte foarte bine in viraje, e clar ca are mult pedigree sportiv in ea. Motorul nu se simte a fi puternic, insa masina este usoara. Daca decuplezi complet sistemele de limitare, poti lejer sa faci drift cu GT86, pentru ca spatele se simte a fi extrem de usor si poti sa intri in derapaje controlate chiar si la viteze mici. Chiar si asa, masina este confortabila si are un consum surprinzator de mic. Ma asteptam la peste 12 litri la 100 km de la un motor boxer de Subaru. Insa cat m-am plimbat prin Bucuresti, destul de sportiv, nu a sarit de 9. Cu mult sub asteptarile pe care le-am avut, tinand cont de cum se comporta masina si la ce turatie se merge cu ea. Asadar este o masina care se simte sportiva cu adevarat, dar care are un consum foarte scazut!

Test Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...

Test Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...Summer Tuning Fest - CraiovaTest Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...

Test Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...Test Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...

Test Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...Test Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...

Test Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...Test Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...Test Drive 4Tuning: Toyota GT86. Pentru a fi condusa. Iar si iar...

Pentru mai multe detalii despre Toyota GT86, vizitati: www.toyota.ro

 
  • bancheta spate inutila
  • dotari
  • design exterior
  • design interior
  • motor
  • cutie
  • tinuta de drum

SPUNE-TI PAREREA!

NOTA CITITORULUI
94 / 100
Browser-ul tau nu suporta javascript. Te rugam sa-l actualizezi.
Acordă o notă maşinii
Salvează
Punctajul dat de 4Tuning este cat se poate de obiectiv, fiind rezultatul propriei experiente acumulata conducand mai multe masini similare. Punctajul 4Tuning al fiecarei masini este si ca urmare a comparatiei cu alte modele din acelasi segment, niciodata cu masini din alte categorii. Popularitatea unei masini este calculata in functie de numarul de citiri ale articolului, impactul in mediul social online si comentarii. Nota cititorului este media notelor date de vizitatori, in functie de propriile preferinte. Spune-ti si tu parerea despre aceasta masina mai jos.
Da o nota masinii testate

Distribuie pe Facebook