BMW 750Ld xDrive 8AT

"Ce ai putea spune despre limuzina suprema?"
PUNCTAJ
4TUNING
100
PRIZA LA PUBLIC
98
NOTA CITITORULUI
98
DESPRE TEST SI SUMAR PUNCTAJ
Testat de: Valentin Mănuş
  • Km. la bord: 5200
  • Km. efectuati: 480
  • Tipul drumului: asfalt
  • Mediul de condus: urban / extraurban
  • Conditii meteo: uscat
  • Traseu: Bucuresti - Slobozia - retur
  • Numar de pasageri: 3
  • Bagaje: NU
  • Stil de condus: legal
  • Exterior
    10 / 10 »
  • Interior
    10 / 10 »
  • Spatiu
    10 / 10 »
  • Motor
    10 / 10 »
  • Transmisie
    10 / 10 »
  • Performante
    10 / 10 »
  • Tinuta de drum
    10 / 10 »
  • Vizibilitate
    10 / 10 »
  • Siguranta
    10 / 10 »
  • Dotari
    10 / 10 »
  • Consum
    10 / 10 »
  • Pret
    10 / 10 »
E drept ca nu suntem asa de specialisti ca bloggeri din Romania care azi scriu despre periute de dinti, maine despre politica si poimaine fac teste de telefoane, adidasi marca Mocaciune si, uneori, automobile. Dar facem si noi ce putem. Din fericire, acest BMW 750 diesel cu ampatament lung nu are nevoie de foarte mari descrieri, pentru ca se prezinta singur.

Specificatii tehnice

AFACERISTI Cel mai probabil sa o conduca:
AFACERISTI
PE AUTOSTRADA Conceputa sa fie condusa:
PE AUTOSTRADA
CHIAR TARE Sex-Appeal:
CHIAR TARE
  • Carburant
    Motorina
  • Cilindree
    2993 cmc
  • Putere
    400 cp
  • Cuplu
    760 Nm
  • 0 - 100 km/h
    4.7 s
  • Viteza maxima
    250 km/h
  • Tractiune
    AWD
  • Greutate
    2055 kg
  • Consum mixt
    9 l/100km
  • Nr. locuri
    4
  • Nr. usi
    4
  • Volum portbagaj
    515 l
  • Euro NCAP
    -
  • Pret de pornire
    88.200 Euro
  • Pret model testat
    170.000 Euro
  • Impozit anual
    2157 lei

Rezumat test

PUNCTAJ TOTAL
100 / 100

Fuck that, am zis sa nu prezint un test-drive conventional si sa va plictisesc cu detalii despre cifre, numere, volume, dimensiuni si alte cele. Masina asta nu merita asa ceva. Adica sa fie trecuta in aceeasi oala cu cine stie ce automobile de rand... Pentru ca nu prea este. Numai daca ne gandim la pret, adica la 170.000 de Euro, brusc, devine ceva SF, ceva demn de fundul lui Iohannis sau al lui Tiriac, nu al muritorului de rand. Dar, asa cum sunt clienti pentru o Dacie 1300 ruginita, la mana a doua, sunt si clienti, mai putini ce-i drept, pentru masini premium. Ce naiba, se gaseste cate unul sa dea 60.000.000 de dolari pe un Ferrari GTO, asa ca pretul acestui BMW pare, deodata, maruntis...

BMW 750Ld

BMW 750LdBMW 750Ld

Despre masina nu as vrea sa va zic prea mult in cuvinte scrise. V-am pregatit un film in schimb. Pentru ca e clar pentru toata lumea: la banii astia te astepti sa primesti perfectiune. Si o cam primesti... De la sisteme de siguranta care iti conduc masina singura pe autostrada, pana la sistem de pornire si chiar miscare fata-spate a masinii din telecomanda, fara ca soferul sa fie la volan - totul se intampla aici.

Mai mentionez grila frontala ale carei elemente se inchid si se deschid automat, in functie de viteza si caldura motorului, un mult mai modern inlocuitor al cartonului din fata radiatorului la Dacie si Oltcit, controlul sistemului audio prin gesturi ale mainii si farurile cu laser. Nu ca laserul ar fi vreo treaba futurista, ca putem spune ca laser avea si un BMW Ursulet din anii '80 echipat cu CD Player, dar faruri cu laser... e o treaba noua. O optiune care costa 3055 Euro. As minti daca as spune ca merita fata de niste faruri cu LED, dar daca tot platesti 170.000 de Euro pe masina, ce mai conteaza niste maruntis... E ca si cum ai selecta la un Logan scrumiera care costa 7 Euro.

BMW 750Ld

BMW 750LdBMW 750LdBMW 750Ld

Despre motorul de 3.0 litri cu 4 turbo-compresoare care produce 400 cp si un cuplu demn de un cuirasat voi spune doar atat: daca faci o acceleratie de pe loc in tromba, vaporul asta de peste 2 tone fuge atat de repede incat ti se face rau. Limuzina prezidentiala cu performante de Supercar? Da, despre modelul asta din poze vorbim...

Ar mai fi cateva dotari optionale arogante, demne de mentionat, care erau pe acest model nu foarte ieftin: sistem audio surround Bowers & Wilkins Diamond de 5754 Euro, sistem multimedia pentru locurile din spate 2648 Euro, Night Vision cu recunoasterea persoanelor si altor obiecte, numai 2241 Euro, consola Executive pentru pasagerii din spate, 3005 Euro, scaune spate Lounge Executive 2241 Euro, scaune spate confort electrice 2277 Euro, plafon panoramic din sticla 2139 de Euro, pachet M Sport 4390 Euro, jante din aliaj M de 20 de inch 1324 Euro, scaune ventilate fata-spate 2424 de Euro, pachet Driving Assistant Plus 1945 Euro si directie integrala activa, numai 1477 Euro.

BMW 750Ld

BMW 750LdBMW 750Ld

BMW 750Ld

Nu are rost sa ne intrebam cate din aceste echipari ar fi justificate intr-o lume normala. Cine cumpara aceasta masina traieste in propria lume, inteleasa doar de cei ca el. Asa ca daca noua ni se pare mult sa dai 5740 de Euro pe un sistem audio, altora li se pare un mizilic...

Consumul oficial cica este cam de 5,7 litri de motorina la o suta de kilometri parcursi. Noi spunem ca e de fapt Horse-Sh*t, in realitate, la mersul cel mai domol posibil, in modul EcoPro, masina nu scade sub 9,8 la drum intins si sub 12 in mediul urban. Dar cui ii pasa de consumul acestei limuzine? Nu e ca si cum cineva ar vrea sa o cumpere, se duce cu banul jos, dar dupa ce afla consumul zice: Nu ma mai bag, nu o sa am bani de motorina!

BMW 750Ld

BMW 750LdBMW 750Ld

BMW 750LdBMW 750Ld

BMW 750Ld este o masina extraordinara. Se simte confortabila, se conduce excelent, este silentioasa, spatioasa si arata demential. Numai doua defecte i-am gasit: tablia care coboara de pe scaunul pasagerului din dreapta, ca omul rasfatat din spate-dreapta, de pe bancheta, sa-si intinda picioarele, este un criminal deghizat. Daca lasi ceva pe ea si apesi butonul ca sa se stranga, ai pus-o. Eu am pus niste biscuiti care s-au transformat in pesmet, dar daca cineva si-ar pune acolo niste ochelari sau o tableta... cam nasol. Nu strica un fel de senzor, asa cum au geamurile care simt daca iti prind mana cand urca si coboara la loc.

Si al doilea defect minor ar fi ca scaunul pasagerului poate fi controlat dintr-o tableta de cei din spate. Dar scaunul nu stie daca este sau nu cineva asezat pe el iar cel din spate poate sa il stranga, sa-l dea mai in fata sau sa-l plieze fara probleme. Cei de la BMW or fi lasat intentionat treaba asta, ca sigur daca e un Presedinte glumet ca Base, sa faca misto de SPP-istul din dreapta si sa-l chinuie, sa-i lipeasca nasul de bord...

BMW 750Ld

BMW 750LdBMW 750LdBMW 750Ld

Acestea fiind spuse, masina asta nu e doar o masina. E un OZN, o nava spatiala, o garsoniera, un birou, un avion privat, este 10 in 1. Daca merita banii astia foarte multi? Fara indoiala, pentru persoana potrivita merita. Ca are sistem de night-vision cu infrarosu, ca poti schimba postul radio miscand mana in aer, ca are 10 nuante de lumini pentru habitaclu sau ca masajul pentru zona pelviana e aproape tailandez, conteaza prea putin. In cazul lui BMW 750Ld totul se rezuma la imagine. O imagine la superlativ la care multi doar viseaza. Am visat si eu cateva zile la o lume de basm, dupa care am returnat caleasca si am revenit cu picioarele pe pamant.

BMW 750Ld xDrive on Bucharest streets from Tudor Cioroiu on Vimeo.

 
  • lipsa masaj scaun pasager fata
  • design exterior
  • sistem audio
  • transmisia automata
  • performante
  • confort
  • dotari
  • frane
  • locul dreapta spate
  • sistemul de parcare de la distanta
  • portiere cu soft-close

SPUNE-TI PAREREA!

NOTA CITITORULUI
98 / 100
Browser-ul tau nu suporta javascript. Te rugam sa-l actualizezi.
Acordă o notă maşinii
Salvează
Punctajul dat de 4Tuning este cat se poate de obiectiv, fiind rezultatul propriei experiente acumulata conducand mai multe masini similare. Punctajul 4Tuning al fiecarei masini este si ca urmare a comparatiei cu alte modele din acelasi segment, niciodata cu masini din alte categorii. Popularitatea unei masini este calculata in functie de numarul de citiri ale articolului, impactul in mediul social online si comentarii. Nota cititorului este media notelor date de vizitatori, in functie de propriile preferinte. Spune-ti si tu parerea despre aceasta masina mai jos.
Da o nota masinii testate

Distribuie pe Facebook


Vezi toate pozele (47) Poze BMW 750Ld
[+] mai multe