BMW Z4 M40i

"Vrei un roadster strict pentru placerea de a conduce"
PUNCTAJ
4TUNING
92
PRIZA LA PUBLIC
50
NOTA CITITORULUI
100
DESPRE TEST SI SUMAR PUNCTAJ
Testat de: Alexandru Monenciu
  • Km. la bord: 6281
  • Km. efectuati: 470 km
  • Tipul drumului: Asfalt
  • Mediul de condus: Urban / Extraurban
  • Conditii meteo: Uscat
  • Traseu: Bucuresti - Moroeni - Retur
  • Numar de pasageri: 2
  • Bagaje: NU
  • Stil de condus: Legal/Sportiv
Bavarezii de la BMW au tot experimentat cu modelul Z4 in ultimii 17 ani dar odata cu lansarea celei de-a treia generatii se pare ca au revenit la origini. Vorbim despre un roadster sportiv, elegant, performant si, cel mai important, cu plafon retractabil din material textil. Asa cum toate ar trebui sa fie.

Specificatii tehnice

TINERI Cel mai probabil sa o conduca:
TINERI
URBAN / EXTRAURBAN Conceputa sa fie condusa:
URBAN / EXTRAURBAN
MAGNET ABSOLUT Sex-Appeal:
MAGNET ABSOLUT
  • Carburant Benzina
  • Cilindree 2998 cmc
  • Putere 340 CP
  • Cuplu 500 Nm
  • 0 - 100 km/h 4.5 sec
  • Viteza maxima 250 km/h
  • Tractiune Spate
  • Greutate 1610 kg
  • Consum mixt 7.4 l/100 km
  • Nr. locuri 2
  • Nr. usi 2
  • Volum portbagaj 281 litri
  • Pret de pornire 40.520 euro
  • Pret model testat 73.373 euro
  • Impozit anual 2.160 lei

Exterior

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Anuntata de un concept in 2017, cea de-a treia generatie BMW Z4 a debutat in premiera un an mai tarziu cu ocazia Concursului de Eleganta de la Pebble Beach, ulterior fiind expusa si in cadrul Salonului Auto de la Paris din luna octombrie a aceluiasi an. Masina este construita pe arhitectura modulara CLAR si masoara 4324 milimetri lungime, 1864 milimetri latime, 1304 milimetri in inaltime si are un ampatament de 2470 de milimetri.

Test Drive BMW Z4 M40i

Echipa de creatie a bavarezilor a pastrat majoritatea elementelor de design ale conceptului, inclusiv forma farurilor, a stopurilor, liniile agresive, capota sculptata sau grila frontala supradimensionata cu design de tip "plasa" . In partea laterala, "linia de caracter" nu incorporeaza manerele de deschidere a portierelor iar aripile sunt scoase in evidenta de prizele de aer functionale, botezate de BMW "Air Breather". Impreuna cu prizele de aer din spoiler-ul fata, acestea scad turbulentele din jurul arcadelor rotilor si distribuie uniform fluxul de aer, reducand astfel coeficientul de frecare. 

In partea din spate, BMW Z4 vine cu doua terminatii pentru sistemul de evacuare, indiferent de motorizarea aleasa, cu doua elemente aerodinamice decorative de aceasta data, pozitionate la extremitatile barei de protectie, si cu o proeminenta integrata in portbagaj care are deasemenea rol aerodinamic. O aripa spate de tip "duck tail" daca vrei. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Asa cum spuneam mai sus, odata cu lansarea celei de-a treia generatii Z4, BMW s-a intors la originile acestui model. Cand spunem asta ne referim in special la plafonul retractabil din material textil, negru, care se inchide/deschide (electric) in aproximativ 10 secunde chiar si atunci cand conduci cu viteze de pana la 50 de km/h. Asadar, nu trebuie sa-ti faci griji daca se strica vremea dintr-o data.

Masina testata de noi a fost actualul varf de gama Z4 M40i, care vine in standard cu pachetul M Aerodinamic. Acesta include, pe langa toate cele mentionate, ornamente diferite pentru spoilerul fata/spate, grila frontala, oglinzile exterioare sau ornamentele tevilor de esapament in Gri Cerium si mai multe ornamente BMW Individual Shadow Line. 

Test Drive BMW Z4 M40i

BMW le pune clientilor la dispozitie mai multe tipuri de jante, cu dimensiuni cuprinse intre 17 si 19 inch. In cazul nostru a fost vorba despre jantele optionale, tip 800M, din aliaj usor, cu diametrul de 19 inch, bicolore. Acestea costa 974 euro dar au completat de minune liniile agresive evidentiate de nuanta exterioara optionala Gri Frozen. Daca nu vrei sa cheltui 3.383 de euro pe aceasta culoare, extrem de pretentioasa, poti alege alta: Alb Alpine (0 euro), Negru Sapphire, Argintiu Glacier, Albastru Misano sau Rosu San Francisco. Fiecare dintre acestea costa 922 de euro.

Interior

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

Interiorul noului BMW Z4 M40i imbina eleganta cu sportivitatea. De indata ce deschizi portiera zaresti tunelul median destul de ridicat si de lat, pragurile laterale M cu inscriptia M40i, scaunele sport incalzite, cu suport lombar (aici imbracate in piele Vernasca Cognac), bordul in Sensatec, volanul M multifunctional imbracat in piele, iluminarea ambientala cu 11 modele predefinite de lumina in 6 culori diferite sau ornamentele interioare din aluminiu Tetragon (disponibile si alte variante). 

Test Drive BMW Z4 M40i

La fel ca si in cazul noului Seria 3, X5, X7 sau Seria 8, butonul de pornire/oprire a motorului a fost mutat langa selectorul cutiei de viteze. Tot aici avem Controller-ul iDrive cu ajutorul caruia cel de la volan interactioneaza cu sistemul de infotainment de generatia a 7-a sau butoanele care comuta intre cele patru moduri de condus, care actioneaza plafonul retractabil, frana de stationare, dezactivarea sistemului de control al tractiunii si "scurtaturile" sistemului multimedia. In aceasta zona, BMW putea acorda o mai mare atentie plasticului folosit, avand in vedere ca soferul interactioneaza mai tot timpul cu aceste butoane. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Ca tot l-am pomenit de doua ori pana acum, sistemul de infotainment se comporta excelent si este usor de folosit odata ce ai trecut prin toate meniurile. Acesta afiseaza informatiile pe un display tactil cu diagonala de 8.8 inch si poate fi operat inclusiv prin vorbire. In acest fel tu poti sa-ti vezi linistit de condus, fara a fi nevoit sa iti iei ochii de la drum pentru a introduce, spre exemplu, o noua destinatie in sistemul de navigatie. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Instrumentarul de bord digital, cu ecran de 5.7 inch, a preluat forma ceasurilor de la Seria 3, X5, X7 si Seria 8 cu o zona mediana configurabila. Informatiile aratate si desenul se modifica in functie de modul de condus selectat.

Din fericire, plafonul de tip soft-top ofera o izolare neasteptat de buna impotriva zgomotului exterior si atunci cand este coborat deflectorul de vant isi face bine treaba chiar si la viteze de 130 km/h. Spre exemplu, am pastrat masina decapotata si pe autostrada, dar nu a trebuit sa ridic prea tare vocea ca sa port o conversatie. 

Test Drive BMW Z4 M40i

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spatiu

PUNCTAJ 4TUNING
8 /10

Habitaclul, desi limitat in ceea ce priveste spatiul (vorbim pana la urma despre un roadster), este cat se poate de generos cu cei doi pasageri pe care ii poate gazdui. Atat soferul, cat si pasagerul, au destul loc pentru picioare, pentru umeri si mai ales pentru cap atunci cand plafonul din material textil este ridicat. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Inginerii de la BMW au instalat spatii de depozitare oriunde s-a putut: in portiere, torpedou, sub consola centrala unde ai si "tavita" speciala de incarcare wireless a telefonului mobil, la picioarele pasagerului ai o mica plasa unde poti sa pui o sticla de apa, spre exemplu, in spatele scaunelor ai deasemenea o zona de depozitare delimitata cu plasa care se intinde pe toata latimea interiorului, iar tunelul medial integreaza o cotiera cu doua suporturi pentru pahare si port USB. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Pentru bagajele voluminoase ai portbagajul care acum ofera cu 50% mai mult spatiu, comparativ cu vechea generatie Z4. Volumul total de incarcare este de 281 litri si fiind vorba despre un roadster, mecanismul plafonului retractabil nu afecteaza deloc spatiul din portbagaj. 

Test Drive BMW Z4 M40i

 

Motor

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Versiunea de baza BMW Z4 20i are sub capota un propulsor de 2.0 litri turbo, cu patru cilindri, dar Z4 M40i vine echipat cu un motor de 3.0 litri turbo cu sase cilindri in linie si tehnologie TwinPower Turbo. O unitate exceptionala, parte a familiei de motoare B58, cea care a inlocuit gama N55 si care a intrat in productie in urma cu patru ani. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Acest agregat se regaseste sub capota mai multor modele din gama BMW, dar in cazul lui Z4 M40i dezvolta 340 de cai putere intre 5.000 si 6.000 de rotatii pe minut si 500 Nm intre 1.600 si 4.500 rpm. Motorul are injectie directa, turbina twin-scroll, dublu-Vanos, sistem de control al supapelor Valvetronic si o limitare la 7.000 de rotatii pe minut. A da, si un sunet...un sunet care creeaza dependenta, vulgar mai ales in ture sau atunci cand se deschid clapetele sistemului de evacuare M Sport. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Daca masina nu atrage atentia, cu siguranta o vor face "bolboroselile" evacuarii care apar la turatii ridicate, cu precadere atunci cand activezi modul Sport. Atunci le auzi de fiecare data cand ridici piciorul de pe acceleratie. 

Cel de la volan poate alege comportamentul motorului cu ajutorul celor patru moduri de condus: Comfort, EcoPro, Adaptive si Sport. Inafara de EcoPro, unde cei 340 de cai sunt adormiti in proportie de 85% pentru un consum cat mai redus de combustibil, puterea este livrata liniar, brutal in modul Sport, iar turbo-lag-ul este (aproape) inexistent. De fapt, in acest mod, Z4 M40i este masina de care nu ai cum sa nu te indragostesti.

Test Drive BMW Z4 M40i

Acum inteleg de ce Toyota a ales acelasi propulsor pentru noua Supra. 

 

 

 

Transmisie

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Batman il are pe Robin, Bonnie l-a avut pe Clyde iar motorul cu sase cilindri in linie de la BMW are transmisia automata cu opt trepte Steptronic sport. Cele doua se completeaza reciproc pentru a-i oferi celui de la volan o experienta de neuitat.

Test Drive BMW Z4 M40i

Nu este o cutie de viteze cu dublu-ambreiaj insa este atat de bine calibrata incat schimba treptele foarte rapid, ca si cum ar fi. Transmisia (in D) raspunde prompt chiar si la viteze mici, in trafic bara la bara, se asigura ca esti intotdeauna in treapta potrivita iar kickdown-ul nu se lasa deloc asteptat atunci cand ai nevoie de el. Mutarea selectorului in stanga pune transmisia in modul Sport: precizia creste, calculatorul mentine treapta de viteza mai mult iar schimbarea nu are loc sub 3.000 de rotatii pe minut. De evitat in aglomeratie, dar iti spun mai jos de ce. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Cutia Steptronic sport iti da ocazia sa schimbi si singur treptele, fie de la selector, fie de la padelele montate in spatele volanului. Si in acest mod cutia se comporta extraordinar, retrogradarea si schimbarea intr-o treapta superioara petrecandu-se aproape instant. O mica observatie aici: fiind montate direct pe volan, si nu pe coloana de directie, schimbarea de la padele se poate dovedi putin cam dificila in unele ipostaze. Dar te obisnuiesti destul de repede. 

 

 

 

Performante

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Cu 340 CP livrati puntii spate si o masa proprie de 1610 kg, poti fi sigur ca BMW Z4 M40i este o masina performanta. Constructorul bavarez de automobile declara un sprint de la 0 la 100 km/h in 4.5 secunde si cu acceleratia la podea acul vitezometrului se va opri (fortat) in dreptul valorii de 250 km/h. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Fiind un model M Performance, din oferta standard nu lipseste diferentialul M Sport care optimizeaza tractiunea si stabilitatea, suspensia M adaptiva care se poate regla prin intermediul sistemului Driving Experience Control in functie de stilul de condus pe care il prefera la un moment dat cel de la volan, directia variabila cu Servotronic si un sistem de franare M Sport. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Prezenta acestuia din urma este anuntata de discurile de frana mai mari si de etrierele albastre cu inscriptia "M", cu patru pistoane pe puntea fata si unul pe spate. 

 

Tinuta de drum

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Am petrecut trei zile alaturi de noul BMW Z4 M40i, ceea ce inseamna ca am avut timp sa-l testam asa cum trebuie, atat in oras cat si in afara lui, atat pe ploaie cat si pe soare, si foarte putin chiar si pe un drum nu tocmai prietenos cu o masina cu garda coborata la sol. Primii 100 de kilometri i-am facut in mediul urban, acolo unde Z4 M40i s-a descurcat admirabil chiar si cand am stat minute bune in traficul bara la bara.

Test Drive BMW Z4 M40i

Sistemul Start/Stop s-a asigurat ca nu consum aiurea combustibil atunci cand masina stationeaza. In aceasta situatie, modul Comfort este cel mai potrivit. Pedala de acceleratie are sensibilitatea potrivita pentru un parcurs lin, schimbarile treptelor sunt insesizabile iar zgomotul sistemului de evacuare nu este deranjant. Daca activezi functia Auto Hold nu trebuie sa mai stai cu piciorul pe frana la semafor, daca masina este in Drive. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Modul Sport in oras...in aglomeratie...nu este tocmai o alegere buna. De ce? In primul rand pentru ca pedala de acceleratie devine extrem de sensibila si apar, inevitabil, smuciturile. Apoi, cu transmisia in Sport, treapta de viteza este mentinuta mai mult si am observat o mica ezitare a cutiei in aglomeratie atunci cand cele mai folosite viteze sunt 1, 2 si 3. Aici se vede cel mai bine lipsa celui de-al doilea ambreiaj. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Din fericire, BMW iti pune la dispozitie modul Sport Individual. Acesta iti da ocazia sa alegi comportamentul individual al motorului, transmisiei, suspensiei si directiei. Reteta castigatoare pentru oras? Motorul, directia si suspensia in Sport si transmisia in Comfort. Asa ai bolboroselile evacuarii dar nu si ezitarile cutiei.

Test Drive BMW Z4 M40i

Z4 M40i nu se simte in largul sau in trafic, dar se straduieste cat poate de mult sa nu dezamageasca. Drumurile lungi, virajate, autostrazile...acolo trebuie sa conduci roadster-ul bavarezilor. Si pe circuit, normal.

Pozitia de condus este joasa, directia precisa si suspensia destul de confortabila. Nu te simti ca si cum ai pluti pe un nor, dar nici nu-ti rupi spatele pe soselele patriei. Motorul este pozitionat cat de in spate si de jos se poate, astfel ca inginerii au reusit sa obtina o distribuire a greutatii de 50:50 si un centru de greutate coborat.

Test Drive BMW Z4 M40i

In consecinta, ajutata desigur si de diferentialul spate activ, masina raspunde impecabil la comenzi, este foarte manevrabila in viraje iar comportamentul este cat se poate de neutru. Supravirarea isi face simtita prezenta numai atunci cand o calci foarte serios pe coada.

Indiferent de situatie insa, sistemul de control al tractiunii este la datorie. Nu iti strica distractia, dar nici nu te lasa sa cazi in extrema cealalta. Prin simpla apasare a unui buton, ESP-ul poate fi dezactivat fie partial, fie de tot. Dar nu te sfatuiesc sa faci asta pe drumurile publice. 

Test Drive BMW Z4 M40i

 

 

 

 

 

Vizibilitate

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

BMW Z4 M40i a fost foarte aproape sa ia punctaj maxim la aceasta categorie, dar nu a facut-o dintr-un singur motiv. Cu plafonul ridicat, vizibilitatea pe diagonala este grav afectata, problema de care te vei lovi mai ales cand iesi din parcare sau cand te asiguri la iesirea de pe vreun drum secundar. De aceeasi problema m-am lovit si la Seria 2 Cabrio.

Test Drive BMW Z4 M40iTest Drive BMW Z4 M40i

Parbrizul, geamurile si oglinzile laterale cu senzor pentru unghi mort iti ofera toata viziblitatea de care ai nevoie. Montantii frontali nu te incurca in viraje, insa deflectorul de aer o face putin atunci cand te uiti prin oglinda retrovizoare. O problema comuna la masinile decapotabile este rama parbrizului care blocheaza campul vizual al soferului, mai ales daca vorbim despre o persoana mai inalta. Dar nu si in acest caz, multumita pozitiei de condus joase. 

Test Drive BMW Z4 M40iTest Drive BMW Z4 M40i

 

Siguranta

PUNCTAJ 4TUNING
8 /10

Masinile decapotabile sunt mai deosebite din punct de vedere al constructiei. Fara plafon, strucura de rezistenta se rezuma doar la sasiu astfel ca nu sunt chiar cele mai sigure autovehicule pe care le poti cumpara. Specialistii Euro NCAP nu au testat inca actuala generatie Z4, insa vechea iteratie nu s-a descurcat prea bine, obtinand doar 3 stele din 5 la testele de siguranta. 

Fiind vorba despre o masina de ultima generatie, Z4 M40i vine echipat cu o gama destul de generoasa de sisteme care sa il asiste pe cel de la volan. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Masina testata de noi a fost dotata cu pachetul Driving Assistant, care include mai multe sisteme precum Avertizare de coliziune frontala, Avertizare pietoni cu functie de franare in caz de urgenta, Speed Limit Info sau Avertizare la schimbarea si parasirea benzii de circulatie. Nu a lipsit Pilotul Automat cu functie de franare sau sistemul Head-up Display color (optional si care costa 1.005 euro) care proiecteaza informatiile esentiale pentru condus direct in campul vizual al soferului. 

 

 

 

 

 

 

 

Dotari

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

Pe langa cele deja mentionate in acest material, sasiu M, frane M Sport, suspensie adaptiva, diferential M Sport, volan M imbracat in piele si asa mai departe, Z4 M40i mai vine in standard cu prezoane antifurt, monitorizare presiune anvelope, kit de reparatie pana, sistem de alarma, oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire, sistem de fixare ISOFIX pentru scaun copil, aer conditionat automat pe doua zone, sistem de difuzoare HiFi si Serviciile BMW ConnectedDrive. 

In plus, masina testata de noi a mai avut jantele cu diametrul de 19 inch (974 euro), sistem de acces Comfort (605 euro), suport lombar si incalzire in scaune (256, respectiv 390 de euro), senzori de parcare fata/spate, faruri adaptive LED (1.220 de euro), asistent faza lunga, pachet Connected Professional (195 euro), BMW Live Cockpit Professional (2.819 euro) sau ornamente BMW Individual Shadow Line cu continut extins. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Din pacate insa, in tot amalgamul acesta de dotari nu s-a regasit una: scaunele ventilate. Un moft in sedanuri sau break-uri, dar utila, zic eu, intr-o decapotabila, mai ales in zilele calduroase cand faci drumuri lungi cu plafonul coborat. Din cate se pare, scaunele ventilate lipsesc cu desavarsire din oferta noului Z4, indiferent de nivelul de echipare. 

Consum

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

Hai sa fim seriosi. Atunci cand ai un BMW Z4 M40i cu motor de 3.0 litri turbo si 340 de cai putere la dispozitie, consumul nu este chiar atat de important. Daca era, iti luai un Z4 20i. 

Acestea fiind spuse, nu am pentru tine un consum mic...pentru ca nu am obtinut asa ceva. Dupa cele trei zile, 100 de kilometri facuti prin oras si restul in extra-urban, mare parte pe drumuri de munte, consumul mediu a coborat pana la 13.5 litri/100 de kilometri. Probabil daca imi ascultam mai mult creierul si as fi rulat mai mult cu modul Comfort activat, sau EcoPro chiar, as fi obtinut un consum decent. Dar pur si simplu nu am vrut. Mi-am dat frau liber nebuniei si a fost perfect. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Asa de curiozitate, BMW declara pentru Z4 M40i un consum urban de 9.2 litri/100 de kilometri, unul extra-urban de 6.3 litri la fiecare 100 de kilometri parcursi si unul combinat de 7.4 litri/100 de km. De mentionat ca volumul rezervorului este de 52 de litri.

Pret

PUNCTAJ 4TUNING
7 /10

Noua generatie Z4 este disponibila la noi in tara in trei versiuni: 20i, 30i si M40i. Pretul de pornire pentru roadsterul bavarez este de 46.302 euro, insa versiunea de top Z4 M40i costa cel putin 63.169 de euro, potrivit site-ului oficial BMW Romania. 

Toate dotarile optionale de care vorbeam mai sus au facut ca pretul masinii testate de noi sa ajunga la 73.373 de euro cu TVA inclus. Cam mult ,daca ma intrebi pe mine, pentru ca Z4 nu este tocmai cea mai practica masina. Asa ca vei avea nevoie de o alta, sedan sau break, pentru alergatura de toate zilele, iar roadster-ul il tii pentru acele excursii la munte sau la mare. 

Test Drive BMW Z4 M40i

Pe de alta parte, daca aruncam o privire la rivalul direct al lui Z4 M40i, pretul modelului bavarez nu mai pare atat de mare. Cu cine rivalizeaza? Cu Porsche 718 Boxster. Acesta costa, in Romania, 61.264 de euro (versiunea standard) sau 76.770 de euro (varianta Boxster S). Eh?

 

Special

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Nemtii de la BMW au inteles ca functia de control vocal a sistemului de infotainment necesita o imbunatatire majora, asa ca au venit pe piata cu asa-numitul BMW Intelligent Personal Assistant. Un control vocal "next level", pe care bavarezii prefera sa-l denumeasca "asistent personal".

Asta pentru ca iti da ocazia sa comunici foarte simplu cu automobilul tau. Totul incepe cu expresia "Hey, BMW" sau cu oricare alta inregistrata de tine. Sistemul iti invata mai apoi comportamentul, pentru a facilita activitatile zilnice, si te asista in orice situatie.

Test Drive BMW Z4 M40i

Concluzii

PUNCTAJ TOTAL
92 / 100

La fel ca oricare alta masina decapotabila, fie ea cu 4 sau 2 locuri, BMW Z4 este mai mult decat un simplu automobil. Cei care isi cumpara o masina cu plafon retractabil nu o fac pentru practicalitatea ei, ci strict de dragul condusului si pentru sentimentul pe care il ai atunci cand gonesti pe sosea cu cerul liber deasupra ta. 

Test Drive BMW Z4 M40i

BMW nu asteapta de la Z4 sa ii aduca profituri uriase si nu l-a lansat in ideea de a asambla sute de mii de exemplare. Pentru asta exista Seria 3. Dar cat timp vor exista pasionati cu un anumit statut social, care vor sa experimenteze placerea de a conduce un roadster premium, Z4 nu va duce lipsa de clienti.  

 

Lipsa scaunelor ventilate

Vizibilitatea pe diagonala

Pretul

Design exterior

Tinuta de drum

 

Motor

Transmisie

Sunetul evacuarii

SPUNE-TI PAREREA!

NOTA CITITORULUI
100 / 100
Browser-ul tau nu suporta javascript. Te rugam sa-l actualizezi.
Acordă o notă maşinii
Salvează
Punctajul dat de 4Tuning este cat se poate de obiectiv, fiind rezultatul propriei experiente acumulata conducand mai multe masini similare. Punctajul 4Tuning al fiecarei masini este si ca urmare a comparatiei cu alte modele din acelasi segment, niciodata cu masini din alte categorii. Popularitatea unei masini este calculata in functie de numarul de citiri ale articolului, impactul in mediul social online si comentarii. Nota cititorului este media notelor date de vizitatori, in functie de propriile preferinte. Spune-ti si tu parerea despre aceasta masina mai jos.
Da o nota masinii testate

Distribuie pe Facebook


Vezi toate pozele (54) Poze Test Drive BMW Z4 M40i
[+] mai multe