A testat, in sfarsit, masina cu motor de 2.0 litri si 404 CP. "Ar trebui s-o eviti"

A testat, in sfarsit, masina cu motor de 2.0 litri si 404 CP. "Ar trebui s-o eviti"
  • A testat, in sfarsit, masina cu motor de 2.0 litri si 404 CP
  • "Ar trebui s-o eviti"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile pornesc de la putin peste 74.370 de euro, conform configuratorului oficial.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de patru ani, primul Range Rover Velar din istorie se vinde zilele acestea in diferite versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor in clipa de fata se numara si o varianta P400e, livrata la pachet alaturi de un sistem de propulsie de tip plug-in hybrid.

Acompaniata de o unitate turbo de 2.0 litri, pe benzina, plus un motor electric cu o baterie de 17.1 kWh, respectiva masina vine cu 404 CP si 640 Nm pe ambele punti, suficient pentru ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa devina realitate in 5.4 secunde, daca mai trebuia precizat.

Ulterior, cu pedala de acceleratie tinuta la podea, acul vitezometrului urca pana la o viteza maxima de aproximativ 204 kilometri pe ora. De cealalta parte, consumul mediu de carburant se invarte in jurul valorii de 2.2 litri la 100 de kilometri pe ora, in timp ce autonomia in modul cu emisii zero e de 53 de kilometri.

Versiunea P400e a primului Range Rover Velar din istorie este disponibila, pe piata din Romania, la preturi incepand de la 74.375 de euro, respectiva varianta oferind in standard si faruri cu LED, tapiterie din piele sintetica, scaune cu reglare electrica, instalatie audio in opt difuzoare etc.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 8 Octombrie 2021