A testat, in sfarsit, noua masina cu motor de 4.0 litri si 630 CP de la Audi. "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"

A testat, in sfarsit, noua masina cu motor de 4.0 litri si 630 CP de la Audi. "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
  • A testat, in sfarsit, noua masina cu motor de 4.0 litri si 630 CP de la Audi
  • "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la circa 140.300 de euro. Conform configuratorului oficial.

O motorizare V8 cu doua turbine, plus capacitatea cilindrica de 3.996 de centimetri cubi, dezvoltat special pentru a livra ambelor punti, prin intermediul unei transmisii automate in opt rapoarte, undeva in jurul a 600 de cai si, nu in ultimul rand, 800 de Newton-Metri. Sunt, in mare, elementele care transforma noul RS7 Sportback intr-unul dintre cele mai rapide autoturisme de serie ale planetei, principalul argument in acest sens constand in timpul de numai 3.6 secunde necesar rezolvarii sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora.

Insuficient? Nicio problema: Audi isi intampina cumparatorii, de cateva zile, inclusiv alaturi de o versiune Performance a modelului pomenit anterior, reteta cu pricina gazduind sub capota, departe de privirile insistente ale curiosilor, o varianta si mai puternica, cu 630 CP, plus 850 Nm, a propulsorului mentionat in randurile de mai sus, indeajuns pentru ca acul vitezometrului sa urce de la 0 la 100 km/h, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval cu circa 0.2 secunde mai scurt, de doar 3.4 secunde, potrivit oficialilor companiei producatoare.

Cea mai recenta generatie a impresionantului RS7 Sportback Performance se mai poate lauda, oarecum inutil de precizat, si cu o pereche de spoilere agresiv stilizate, cu prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer in dotare, acestora alaturandu-li-se un set de jante cu diametrul de pana la 22 de inch, sculptate din aliaj usor, o tapiterie realizata din piele fina, plus accente de fibra de carbon. Din peisaj nu lipsesc, ba dimpotriva, nici instrumentele de bord digitale, scaunele sport cu tetiere incorporate etc.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 11 Iulie 2023