A testat, in sfarsit, noua masina de lux de la Hyundai. "Se simte mai scumpa inauntru decat un BMW sau Audi echivalent"

A testat, in sfarsit, noua masina de lux de la Hyundai. "Se simte mai scumpa inauntru decat un BMW sau Audi echivalent"
  • A testat, in sfarsit, noua masina de lux de la Hyundai
  • "Se simte mai scumpa inauntru decat un BMW sau Audi echivalent"
Distribuie pe Facebook

In Germania, preturile de vanzare pornesc de la aproape 48.000 de euro. Conform configuratorului oficial.

Prezentata publicului larg in urma cu circa doi ani, la sfarsitul toamnei lui 2020, prima generatie a gamei comercializate de compania Genesis sub numele de GV70 stie - cu siguranta, cum sa impresioneze. Lansata pe piata ca o alternativa la X3 sau Q5, aceasta se remarca - la nivelul departamentului exterior, in special prin farurile duble, cu mentiunea ca nici blocurile optice posterioare, livrate alaturi de un design asemanator, grila frontala de dimensiuni generoase, aripile laterale atent sculptate sau evacuarea cu doua tobe de esapament nu vor trece intocmai neobservate; din contra, am putea spune.

De cealalta parte a portierelor, la interior, seria vestilor bune cuprinde inclusiv piele fina si cusaturi sub forma de carouri, cu lista atractiilor principale continuand, daca mai trebuia precizat, cu instrumente de bord digitale, cu un display central masiv, o instalatie audio de inalta fidelitate si climatizare automata. Sub capota, clientii vor avea de ales intre doua motorizari I4, marea batalie dandu-se intre un benzinar de 2.5 litri, proiectat pentru a livra persoanei de la volan undeva in jurul a 304 CP, si o unitate diesel cu o capacitate cilindrica de 2.2 litri, sinonima cu o putere maxima de aproximativ 201 cai, potrivit fisei tehnice.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 21 Septembrie 2022