A testat, in sfarsit, primul BMW i5 din istorie. "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"

A testat, in sfarsit, primul BMW i5 din istorie. "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"
  • A testat, in sfarsit, primul BMW i5 din istorie
  • "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Germania, preturile de vanzare pornesc - zilele acestea, de la 70.200 de euro.

Clubul destinat automobilelor cu propulsie 100% electrica s-a imbogatit, de curand, cu un nou membru de seama, compania BMW prezentand recent, odata cu cea de-a opta generatie a legendarului Seria 5, primul i5 din istorie. Insotit de o lungime de 5.060 de milimetri, la care se adauga un ampatament de aproape trei metri, meniul cu pricina isi intampina cumparatorii in doua variante diferite de performanta, lista versiunilor disponibile cuprinzand inclusiv o configuratie i5 M60.

Echipata cu doua motoare si un total de 601 CP, respectiva masina bavareza nu are nevoie decat de 3.8 secunde pentru a rezolva problema sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora, acul vitezometrului digital continuandu-si mai apoi incursiunea - cu acceleratia la podea, pana la o viteza de top limitata la 230 km/h, conform fisei cu specificatii tehnice.

Meniul caracteristic primului BMW i5 din istorie se incheie, in cazul optiunii i5 M60, cu o autonomie de pana la 516 kilometri, autoturismul in cauza bucurandu-se si de o echipare standard extrem de generoasa - ce debuteaza cu faruri adaptive, dotate cu tehnologie LED. Acestora li se alatura jante cu diametrul de 20 de inch - realizate din aliaj usor, o tapiterie confectionata din Alcantara si piele sintetica, difuzoare de la Harman Kardon, climatizare cu reglare pe patru zone, sasiu adaptiv.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 3 Octombrie 2023