A testat, in sfarsit, primul BMW M70 din istorie. "Uita de el. Ia-ti o Tesla Model S Plaid"

A testat, in sfarsit, primul BMW M70 din istorie. "Uita de el. Ia-ti o Tesla Model S Plaid"
  • A testat, in sfarsit, primul BMW M70 din istorie
  • "Uita de el. Ia-ti o Tesla Model S Plaid"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Germania, preturile de vanzare pornesc - zilele acestea, de la 181.800 de euro.

Clubul destinat automobilelor cu propulsie 100% electrica s-a imbogatit, de curand, cu un nou membru de seama, compania BMW prezentand recent, odata cu cea de-a saptea generatie a celebrului Seria 7, primul i7 din istorie. Insotit de o lungime de aproape 5.4 metri, la care se adauga un ampatament de 3.215 milimetri, meniul cu pricina isi intampina cumparatorii in trei variante de performanta, lista versiunilor disponibile cuprinzand, in premiera absoluta, inclusiv o configuratie M70.

Echipata cu doua motoare si un total de 659 CP, respectiva masina bavareza nu are nevoie decat de 3.7 secunde pentru a rezolva problema sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora, acul vitezometrului digital continuandu-si mai apoi incursiunea - cu acceleratia la podea, pana la o viteza de top limitata la 250 km/h, conform fisei cu specificatii tehnice.

Meniul caracteristic primului BMW i7 din istorie se incheie, in cazul optiunii i5 M70, cu o autonomie de pana la 560 de kilometri, autoturismul in cauza bucurandu-se si de o dotare de serie extrem de generoasa, ce debuteaza cu faruri adaptive, cu LED. Acestora li se alatura si un sistem de directie integrala, jante din aliaj cu diametrul de 21 de inch, o suspensie pe aer, boxe de inalta fidelitate, instalatie de climatizare cu reglare pe patru zone, portiere cu functie Soft Close, stabilizare activa.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 5 Octombrie 2023