A testat, in sfarsit, primul SUV Coupe de la Volvo. "Ar trebui sa-l treci pe lista scurta de cumparaturi"

A testat, in sfarsit, primul SUV Coupe de la Volvo. "Ar trebui sa-l treci pe lista scurta de cumparaturi"
  • A testat, in sfarsit, primul SUV Coupe de la Volvo
  • "Ar trebui sa-l treci pe lista scurta de cumparaturi"
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii automobilului comercializat sub denumirea de C40 Recharge nu vor avea la dispozitie decat o singura optiune: un sistem de propulsie suta la suta electric, disponibil - ce este drept, atat intr-o versiune cu 231 de cai, cat si intr-o varianta ce dezvolta 408 CP.

Prezentat publicului larg in urma cu aproape un an, la inceputul primaverii trecute, primul SUV Coupe de la Volvo nu are deloc o misiune usoara. Ba dimpotriva - daca luam in considerare ca printre rivalii automobilului comercializat sub denumirea de C40 Recharge se numara, intr-o ordine complet aleatorie, si Mercedes EQA, si Audi Q4 E-Tron, si duo-ul compus din Kia EV6 si Hyundai Ioniq 5, dar si Tesla Model Y.

Disponibila la preturi incepand de la 48.850 de euro - daca vine vorba despre piata din Germania, reteta in cauza propune, printre altele, si o lungime ce masoara 4.44 metri, dar si un ampatament de 2.702 milimetri, in timp ce capacitatea de incarcare a portbagajelor nu depaseste pragul de 31 de litri, respectiv urca pana la o valoare de 1.205 litri, in functie de care spatiu vorbim: fata sau spate, inutil de mentionat.

Construit pe platforma actualului XC40, primul SUV Coupe de la Volvo isi intampina clientii - spre deosebire de acesta, doar alaturi de un sistem de propulsie complet electric. Acompaniat de numai unul sau doua motoare, solutia cu pricina punand la dispozitia persoanei de la volanul automobilului comercializat sub denumirea de C40 Recharge fie 231 de cai, fie 408 CP, dupa cum precizam si anterior, mai sus.

Sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora va dura astfel - cu pedala de acceleratie la podea, si 4.7 secunde, printre elementele mai mult sau mai putin tari ale rivalului lui Mercedes EQA, Audi Q4 E-Tron, duo-ului compus din Kia EV6 si Hyundai Ioniq 5, dar si al lui Tesla Model Y numarandu-se si o autonomie totala de 444 de kilometri, doua display-uri supradimensionate pentru afisarea tuturor informatiilor s.a.m.d.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 11 Martie 2022