A testat, in sfarsit, ultimul Audi TT. "Ar trebui sa il eviti"

A testat, in sfarsit, ultimul Audi TT. "Ar trebui sa il eviti"
  • A testat, in sfarsit, ultimul Audi TT
  • "Ar trebui sa il eviti"
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un motor cu cinci cilindri in linie si o capacitate de 2.5 litri - pe benzina, dezvolta undeva in jurul a 400 de cai putere, plus 480 Nm.

Lansat pe piata in urma cu mai bine de noua ani - inca de la inceputul primaverii lui 2014, cel mai recent TT din istoria companiei Audi este si ultimul pe care germanii il ofera. Inainte insa de a parasi definitiv - odata pentru totdeauna, linia de productie, emblematicul model al marcii cu sediul in Ingolstadt a primit o noua editie speciala: TT RS Coupe Iconic Edition, mai precis.

Comercializata intr-un numar limitat la numai 100 de unitati, exclusivista varianta a pregatit - la nivelul departamentului exterior, multiple elemente confectionate din fibra de carbon, pe cand meniul de la interior se remarca numaidecat prin detaliile realizate din piele Nappa de culoare gri si Alcantara finisata intr-o nuanta de negru.

Insotit de un pret de pornire de 113.050 de euro, acelasi Audi se mai poate lauda - din punct de vedere stilistic, si cu jante pe 20", sculptate din aliaj usor, plus cusaturi contrastante, sub forma de fagure, in timp ce propulsia-i asigurata, oarecum inutil de mentionat, de celebrul agregat I5 de 2.480 de centimetri cubi. Ce dezvolta - ca in cazul versiunii standard, 400 CP si 480 de Newton-Metri.

Distribuie pe Facebook
mai multe