Au testat, in sfarsit, masina care le da fiori marcilor germane de lux. Are 1.000 Nm sub capota si caroserie din fibra de carbon

Au testat, in sfarsit, masina care le da fiori marcilor germane de lux. Are 1.000 Nm sub capota si caroserie din fibra de carbon
  • Au testat, in sfarsit, masina care le da fiori marcilor germane de lux
  • Are 1.000 Nm sub capota si caroserie din fibra de carbon
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua la interior, acolo unde materialele fine si design-ul minimalist creeaza ambianta perfecta.

Iese numaidecat in evidenta datorita formelor senzuale de la nivelul caroseriei din carbon, insa nici jantele supradimensionate, care ascund discuri de franare uriase, nu vor trece intocmai neobservate. Din contra.

Lista atractiilor principale continua la interior, cu design-ul minimalist al plansei de bord, cusaturile perfecte si materialele de calitate superioara.

Construita pe aceeasi arhitectura precum seria 90 de la Volvo, prima masina de la Polestar impresioneaza inclusiv prin pachetul tehnic din dotare. Cu un benzinar de doi litri, 609 CP si 1.000 Nm in centrul atentiei.

Exista insa o explicatie fabulosul set de valori: unitatea in patru cilindri anterior mentionata lucreaza alaturi de doua motoare electrice.

O cutie automata cu opt rapoarte si un sistem de tractiune integrala completeaza fisa cu specificatii tehnice a exclusivistului Polestar 1. Disponibil in schimbul unei sume de aproximativ 140.000 de lire sterlime.

Isi merita respectiva masina, oferita intr-o editie extrem de limitata, nota de plata sau exista optiuni mult mai interesante la aceiasi bani?

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 22 Februarie 2021