BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota. Bavarezii prezinta oficial primul M3 Touring din istorie. "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"

BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota. Bavarezii prezinta oficial primul M3 Touring din istorie. "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"
  • BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota
  • Bavarezii prezinta oficial primul M3 Touring din istorie
  • "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"
Distribuie pe Facebook

Dezvoltat special pentru a concura impotriva unor produse precum Audi RS4 Avant si Mercedes-AMG C63 S E Performance T-Modell, respectivul vehicul ofera o capacitate de incarcare a portbagajului de 500 de litri.

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de patru ani si trecut de curand, chiar la finalul primaverii trecute, printr-un facelift major, actualul BMW Seria 3 se vinde - zilele acestea, in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de bavarezi la dispozitia cumparatorilor se regaseste - pentru prima data in istorie, si o varianta comercializata sub indicativul M3 Touring, alaturi de un motor cu sase cilindri in linie si doua turbine, pe benzina. Disponibil la vanzare si pe piata auto din Romania - la preturi incepand de la aproximativ 98.116 euro, impresionantul break de dimensiuni medii, condimentat cu o unitate de 3.0 litri, proiectata pentru a livra rotilor de pe ambele punti o putere de 510 CP, pluseaza cu o transmisie automata in opt rapoarte si un diferential activ, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi gaseste rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp deloc neglijabil, de 4.6 secunde, conform fisei cu specificatii tehnice.

Meniul caracteristic produsului dezvoltat special pentru a concura impotriva unor vehicule precum Audi RS4 Avant si Mercedes-AMG C63 S E Performance T-Modell a mai pregatit - oarecum inutil de mentionat, si o suspensie adaptiva, cu amortizoare controlate electronic in dotare, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv un set de jante supradimensionate din aliaj, in combinatia 19, respectiv 20 de inch, discuri de franare carbon-ceramice, de dimensiuni generoase, spoilere agresiv stilizate, un volan multifunctional, echipat cu trei spite, instrumente de bord digitale, instalatie audio de inalta fidelitate, semnata de specialistii Harman Kardon, daca mai trebuia cumva precizat, climatizare cu reglare automata a temperaturii, scaune sport, atent sculptate, cu diferite functii de confort, precum actionare electrica, incalzire, racire, tapiterie din piele fina, de tip Merino, sistem de infotainment cu display de 14.9".

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 22 Februarie 2023