Costa aproape 80.000 de dolari, insa nu are nici macar senzori de parcare. In plus, interiorul e plin de butoane ieftine

Costa aproape 80.000 de dolari, insa nu are nici macar senzori de parcare. In plus, interiorul e plin de butoane ieftine
  • Maserati a lansat in 2016 primul sau SUV
  • Noul Levante a reusit sa starneasca numeroase controverse
  • Multi s-au plans de design si calitate
Distribuie pe Facebook

De altfel, nici motorizarea nu se ridica la nivelul asteptarilor: in ciuda pretului mare de vanzare, sub capota se ascunde un benzinar cu numai sase cilindri in V si 345 CP.

Chiar daca a reusit sa starneasca numeroase controverse cu conceptul Kubang prezentat la sfarsitul anului 2011, Maserati a mers mai departe si a lansat in primavara lui 2016 versiunea de productie a acestuia.

Botezat Levante, primul SUV din istoria de peste un secol a companiei italiene nu a fost primit intocmai cu urale si aplauze, modelul in cauza reusind sa imparta internetul in doua "multumita" design-ului sau.

Au urmat apoi si alte plangeri, primele persoane care au luat contact cu automobilul producatorului din Modena descoperind la nivel de interior... mai multe butoane imprumutate de la diferite Dodge-uri.

Si toate in conditiile in care versiunea de baza a modelului Maserati Levante - acompaniata de un benzinar cu sase cilindri in V si 345 CP, porneste pe piata din Statele Unite ale Americii de la aproape 80.000 de dolari.

De ce primul SUV din istoria de peste un secol a companiei italiene este supraevaluat si care sunt motivele pentru care nu isi merita banii, ei bine... ramane sa aflam chiar din urmatorul material video.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 15 Ianuarie 2018