Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta e masina ta. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"

Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta e masina ta. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"
  • Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta e masina ta
  • "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"
Distribuie pe Facebook

Sub capota, o motorizare cu doua turbine si sase cilindri livreaza celui aflat la volan pana la 510 CP. Plus 600 de Newton-Metri.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de patru ani si trecuta, de curand, printr-un binemeritat facelift, cea dintai generatie a masinii comercializate de Alfa sub numele de Stelvio se vinde zilele acestea in nenumarate versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor se numara, daca mai era cumva nevoie de mentionat, si o varianta de performanta oferita sub denumirea de Quadrifoglio.

Acompaniata de o motorizare cu sase cilindri in V si doua turbine, de 2.9 litri, noua creatie vine cu 510 CP pe ambele punti. O transmisie automata cu opt rapoarte si un cuplu maxim de 600 de Newton-Metri completeaza fisa cu specificatii de ordin tehnic, astfel ca sprintul de la 0 la 100 km/h nu dureaza decat 3.8 secunde.

Lista atractiilor principale continua, in schimb, cu o viteza de top mai mare de 280 de kilometri pe ora. Plus diferite elemente exterioare si interioare restilizate pentru o doza extra de agresivitate, precum un spoiler fata cu prize supradimensionate de aer, o capota ventilata, spoiler spate cu difuzor incorporat, jante din aliaj de pana la 21 inch, evacuare cvadrupla, volan cu parte inferioara plata, scaune sport s.a.m.d.

In ceea ce priveste nota de plata, noua Alfa Stelvio Quadrifoglio porneste, pe piata din Germania, de la o suma de 93.500 de euro. Cu mentiunea ca dotarea standard cuprinde inclusiv lumini de zi si stopuri cu LED, un sistem de franare Brembo, faruri adaptive cu tehnologie Bi-Xenon, tapiterie realizata din piele si Alcantara etc.

Distribuie pe Facebook
mai multe