Nemtii au testat noua Dacia Duster. "Arata pur si simplu grozav. As cumpara-o chiar si numai pentru design"

Nemtii au testat noua Dacia Duster. "Arata pur si simplu grozav. As cumpara-o chiar si numai pentru design"
  • Nemtii au testat noua Dacia Duster
  • "Arata pur si simplu grozav. As cumpara-o chiar si numai pentru design"
Distribuie pe Facebook

Printre multiplele subiecte dezbatute de germani se numara si calitatea materialelor folosite la interior.

Anuntata cu mare fast si tam-tam acum aproximativ jumatate de an - inca din ultima parte a toamnei lui 2023, cea de-a treia generatie a popularei game vandute de Dacia sub denumirea de Duster nu mai necesita niciun fel de introducere sau de prezentare. Dimpotriva, am putea spune si nu am gresi, glumi ori exagera cu nimic: privita de la exterior, respectiva masina se remarca in special prin aspectul atractiv al caroseriei - cu mentiunea ca nici luminile de zi stilizate sub forma literei Y, jantele cu diametrul de 18 inch, realizate din aliaj, stopurile unice nu vor trece neobservate complet.

In cabina, departe de privirile insistente ale curiosilor, seria vestilor bune cuprinde, pentru prima data, inclusiv instrumente de bord digitale - lista principalelor puncte de atractii continuand cu scaunele incalzite, instalatia audio de la Arkamys si, la fel de important de precizat, sistemul de infotainment cu display tactil cu diagonala de 10.1", acestora alaturandu-li-se, de asemenea, o statie pentru incarcarea wireless a dispozitivelor mobile, un volan multifunctional, in trei spite, o climatizare cu reglare automata, pe o singura zona, a temperaturii, tapiterie confectionata din TEP, Apple CarPlay, Android Auto, conexiune Bluetooth.

Oferita la preturi incepand de la suma de 18.800 de euro, cea de-a treia generatie a faimoasei familii pe nume Dacia Duster iese numaidecat in evidenta, la nivel tehnic, prin paleta de motorizari extrem de variata - cu versiunea entry-level gazduind sub capota, in compartimentul motor, un propulsor turbo in trei cilindri, cu capacitatea de 999 centimetri cubi, modificat sa ruleze atat pe benzina, cat si pe gaz petrolier lichefiat. Urmeaza, in premiera absoluta, o unitate TCe de 1.2 litri, condimentata cu tehnologie MHEV, varianta de top mizand - in schimb, pe un ansamblu hibrid deloc nefamiliar.

Este vorba, mai exact, despre mixul dintre o motorizare aspirata in patru cilindri, cu capacitatea de 1.598 de centimetri cubi - pe benzina, si un motor electric cu baterie litiu-ion de 1.2 kilowati-ora, astfel rezultand un total de nici mai mult, nici mai putin de 140 de cai putere. Suficient pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie blocata la podea, in circa 10.1 secunde, brosura configuratiei cu pricina anuntand - printre altele, si o viteza de top de 160 de kilometri pe ora, acesteia avand a i se alatura un consum mediu de carburant de 5.0 litri la 100 de kilometri.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 15 Mai 2024