Sa tot pui bani deoparte pentru asa masina de familie. TEST DE ACCELERATIE cu noul Audi RS4 Avant

Sa tot pui bani deoparte pentru asa masina de familie. TEST DE ACCELERATIE cu noul Audi RS4 Avant
  • Noul RS4 Avant a debutat la Frankfurt
  • Unitatea twin-turbo dezvolta 450 de cai putere
  • Atinge 100 de km/h in doar 4,1 secunde
Trimite unui prieten

Noua generatie Audi RS4 Avant a renuntat la propulsorul V8 aspirat de sub capota, in favoarea unui agregat twin-turbo. Cat este de rapid break-ul german afli din clipul video de mai jos.

Constructorul german de automobile a prezentat oficial noul RS4 Avant cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, iar fara indoiala cea mai importanta modificare propusa de acesta este unitatea twin-turbo de sub capota.

Inainte, break-ul german se baza pe un propulsor V8 de 4.2 litri, aspirat natural, insa vremurile in care traim i-a obligat pe nemti sa opteze pentru o configuratie twin-turbo si pentru un agregat V6 de 2.9 litri.

In ciuda acestui downsize, performantele nu sunt deloc de neglijat. Avem 450 de cai putere si 600 Nm cuplu, tractiune integrala Quattro, transmisie automata Tiptronic, o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in 4,1 secunde si o viteza maxima limitata electronic la 250 de km/h (280 cu pachetul Dynamic). Nemtii sustin ca noul RS4 Avant are un consum mediu de 8,8 litri/100 de kilometri, ceea ce nu este deloc rau.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 8 Decembrie 2017