Se vinde ca masina de lux, insa e plina de plastice. "Unele dintre materialele folosite la interior sunt absolut oribile"

Se vinde ca masina de lux, insa e plina de plastice. "Unele dintre materialele folosite la interior sunt absolut oribile"
  • Se vinde ca masina de lux, insa e plina de plastice
  • "Unele dintre materialele folosite la interior sunt absolut oribile"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, cumparatorii respectivului automobil vor avea de achitat o nota de plata care porneste de la 35.890 de euro.

Anuntata cu mare fast si tam-tam chiar in prima parte a toamnei trecute, acum mai bine de jumatate de an, cea mai recenta iteratie a gamei Mercedes A-Class nu mai necesita niciun fel de introducere ori prezentare. Ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi cu nimic: dezvoltata pentru a concura impotriva unor produse precum Audi A3 sau BMW Seria 1, compacta companiei din Stuttgart se remarca, la nivelul departamentului exterior, in special prin designul extrem de atragator al caroseriei, pe cand meniul caracteristic cabinei cuprinde inclusiv doua displayuri color masive, de 10.25" fiecare.

Reteta specifica autoturismului cu pricina continua, oarecum inutil de precizat, cu o larga varietate de motoare pe benzina si motorina, cu unele dintre acestea plusand cu un sistem mild-hybrid la 48 de volti, versiunilor traditionale alaturandu-li-se, asa cum mentionam anterior, inca de la momentul premierei mondiale, o aroma PHEV ce combina un propulsor turbo de 1.3 litri, pe benzina, cu o unitate electrica pentru un total de pana la 218 de cai putere, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h isi va gasi rezolvarea, cu acceleratia la podea, in numai 7.4 secunde, in timp ce consumul mediu nu va depasi 0.8 - 1.0 litri la 100 de kilometri.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 5 Iulie 2023