Test 4Tuning si revista 'Pescuitul pentru Toti': Toyota Hilux 3.0 D-4D

Test 4Tuning si revista 'Pescuitul pentru Toti': Toyota Hilux 3.0 D-4D
Cea mai cunoscuta si cumparata revista de pescuit din Romania este fara indoiala "Pescuitul pentru toti". In numarul 7 aparut de curand pe piata, am reusit sa facem impreuna cu cei de la revista un test mai amplu cu Toyota Hilux. O masina ideala de pescuit si de mers in drumetii pe tot felul de drumuri, care mai de care mai accidentate.
Distribuie pe Facebook

Testul 4Tuning cu Toyota Hilux poate fi gasit AICI.

Cei de la Pescuitul pentru Toti au fost cu Toyota Hilux in Delta Dunarii, unde au participat si la un concurs de pescuit. Masina de teren de la Toyota a tractat chiar si un peridoc cu o barca, dar a avut si bena plina de bagaje grele, cum ar fi multi acumulatori destinati barcilor cu motoare electrice.Toyota Hilux PPTBazooka ce ascunde 21 de lansete incape lejer intre scaune

Toyota Hilux PPT

Noi am testat Toyota Hilux in cursul anului trecut, tot intr-o scurta incursiune la granita Deltei cu Marea Neagra, spre Periboina.

Am condus Toyota Hilux în jur de 700 km, de la Bucureşti până în cel mai îndepărtat loc de pe malul mării în care se poate ajunge cu maşina, la Periboina, într-o scurtă expediţie de pescuit la şalău cu încă trei prieteni. Poate că singura problemă la acest Hilux a fost faptul că nu am avut bena închisă sau o cutie pentru bagaje, ceea ce ne-a obligat să luăm o plasă elastică, pentru stabilizarea bagajelor şi a sculelor de pescuit. Aşa că cine vrea un Hilux, să nu uite să dea o fugă şi la raionul de accesorii, ca să-şi doteze bine maşina pentru pescuit. În rest însă, chiar dacă vorbim despre o maşină voluminoasă şi grea, consumul a fost unul redus, în jur de 9 litri/100 km, iar dotările şi confortul modelului testat de mine au fost fără reproş. Însă punctul forte al lui Hilux este capacitatea de a merge în off-road. Eu mă tot plimb la munte, pe drumuri forestiere, şi chiar pe la Dunăre, unde sunt locuri bătute numai de tractoare, aşa că sunt un fan al maşinilor de teren. Cu ocazia testului am reuşit să văd doar o fracţiune din ceea ce poate Hilux în off-road. Multă lume cunoaşte drumul spre Grindul Chituc, un drum de nisip care se inundă imediat. Şi chiar dacă am dat de şleauri sau bălţi mari de tot, chiar şi noroi în unele porţiuni, a fost nevoie doar de cuplarea tracţiunii integrale pentru ca Hilux să se simtă în largul său şi să iasă din orice încurcătură, şi datorită cuplului mare oferit de motorul de 3 litri.

Toyota Hilux PPTToyota Hilux PPT

Toyota Hilux PPTToyota Hilux PPT

"În concluzie, dacă eşti pescar şi îţi place să părăseşti asfaltul şi să baţi drumuri şi poteci necunoscute, poţi să te bazezi pe Hilux. Nu uita însă de închiderea benei sau de achiziţionarea unei lăzi de bagaje, că altfel ori rămâi fără scule şi bunuri din pricina hoţilor, ori bagajele îţi zboară la primele hârtoape."

Toyota Hilux PPT

Toyota Hilux 3.0 D-4D
Carburant: motorină
Cilindree: 2985 cmc
Putere: 171 cp
Cuplu: 360 Nm
Acc: 0 - 100 km/h 12 s
Viteză maximă: 170 km/h
Tracțiune: AWD
Greutate: 1930 kg
Volum portbagaj: 645 kg

PPT +
• aptitudini off-road
• confort şi dotări
• spaţiu
• consum

PPT -
• tendinţa de ruliu la viteza mare

Toyota Hilux PPT

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (18) Poze Toyota Hilux PPT
mai multe