Test drive cu pisica salbatica Jaguar XFR V8

Test drive cu pisica salbatica Jaguar XFR V8
In primul rand, suntem curiosi sa vedem daca cei de la Jaguar au mintit atunci cand au spus, la lansarea varfului de gama XFR cu motor supraalimentat de 5,0 litri si 510CP, ca acesta ar atinge 100 de km pe ora in 4,7 secunde si sfertul de mila in 13,1 secunde. Vom trece direct si fara ezitari la testarea lui Jaguar XFR V8 cu detectorul de minciuni.
Trimite unui prieten

Rezultatul vi-l spunem la fel de grabit? Pacat ca producatorul din Coventry a mintit. In teste a iesit ca efortul de la 0-100 km/h este facut chiar mai repede, adica in 4,4 secunde iar sfertul de mila in 12,7 secunde.

Oprirea de la 100 de kilometri la ora la 0 se face si ea incredibil de rapid, in doar 33,2 metri.

Dar ca in majoritatea cazurilor, si cand este vorba despre acest Jaguar XFR se poate spune ca cifrele sunt doar o parte a problemei. Ce conteaza mai mult si mai mult sunt senzatiile starnite de aceasta masina.

Iata cum poti trai intens la bordul unui XFR: urci in masina cu incredere, o treci pe modul Dinamic, tii piciorul apasat pe acceleratie pana la fund si te tii bine de volan pe masura ce cuplul vine peste tine odata cu schimbarea treptelor de viteze.

Manevrabilitatea este comparabila cu agilitatea unei pisici in urmarirea prazii. Soferul simte toate placerile unui drum virajat, iar orice provocare lansata de cel de la volan in abordarea mai agresiva a drumului este transmisa imediat si fara tagada rotilor, dand astfel impresia unei masini care traieste si respira.

Evacuarea este una semiactiva, noul XFR producand tipul de murmur care binedispune un pasionat de masini sportive.

Automobilul confera cea mai mare economisire de combustibil pentru clasa din care face parte, de 12,5l/100km si emisii de dioxid de carbon de 292g/km.

Din colectia XF a celor de la Jaguar mai fac parte benzinarele V6 de 3,0 litri si 283CP, respectiv V8-ul de 5,0 litri cu aspiratie naturala si 385CP. Doua diesel-uri, un V6 de 3,0 si 240CP si un alt V6 S tot de 3,0 litri, dar care produce 275CP.

Mandria gamei este modelul testat, XFR-ul cu motor V8 pe benzina de 5,0 Litri supraalimentat si 510CP, care costa cu tot cu TVA 92.225 euro.
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (8) Poze Test drive cu pisica salbatica Jaguar XFR V8
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 30 Iunie 2009