BMW Group: evolutie pozitiva a vanzarilor in al doilea trimestru al anului 2025

BMW Group: evolutie pozitiva a vanzarilor in al doilea trimestru al anului 2025
In al doilea trimestru, BMW Group a raportat vanzari mai mari fata de anul precedent: in perioada aprilie-iunie, livrarile de automobile BMW, MINI si Rolls-Royce au crescut cu 0,4%, ajungand la 621.271 de unitati. in prima jumatate a anului, compania a livrat un total de 1.207.388 de automobile (-0,5%). Automobilele electrificate au inregistrat o crestere semnificativa a vanzarilor fata de anul precedent. Cu 318.949 de automobile electrice si plug-in hybrid livrate clientilor, BMW Group si-a crescut vanzarile cu 18,5% in prima jumatate a anului 2025. Comenzile noi pentru toate tehnologiile de propulsie au crescut in primele sase luni, indicand o evolutie semnificativa fata de anul precedent.
Trimite unui prieten

"Datorita gamei noastre atractive de produse, am reusit sa inchidem cu succes al doilea trimestru. Intre aprilie si iunie, BMW Group a raportat o crestere a vanzarilor de 0,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut", a declarat Jochen Goller, membru al Consiliului de Administratie al BMW AG, responsabil pentru Clienti, Marci si Vanzari. "In al doilea trimestru, am atins si o etapa importanta, odata cu livrarea automobilului electric cu numarul 1,5 milioane. Acest succes subliniaza inca o data modul in care BMW Group a evoluat de la un pionier al automobilelor electrice la unul dintre principalii jucatori de pe piata masinilor electrice (BEV) - oferind acum peste 15 modele electrice", a adaugat Goller.

Marca BMW a livrat 1.070.814 de automobile clientilor in prima jumatate a anului. In aceeasi perioada, marca si-a crescut livrarile in toate regiunile din afara Chinei. Marca BMW a inregistrat o crestere puternica in regiunile Europa si Orientul Mijlociu.

Vanzarile de automobile electrificate au crescut, de asemenea, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cu 272.402 unitati electrificate livrate in prima jumatate a anului, marca BMW a inregistrat o crestere de 6,5%. Modelele plug-in hybrid (PHEV), in special, inregistreaza o crestere a cererii. In prima jumatate a anului, marca BMW a livrat clientilor 98.339 de modele PHEV - o crestere de 28,9% fata de anul precedent. Vanzarile BMW M GmbH au crescut cu 6,5%, cu peste 100.000 de automobile vandute in premiera in perioada ianuarie-iunie, marcand cea mai de succes jumatate de an a BMW M GmbH. BMW M5 si BMW M5 Touring, lansate la sfarsitul anului 2024, inregistreaza o popularitate puternica, contribuind semnificativ la cresterea vanzarilor.

Disponibilitatea completa a noii familii MINI a dat roade in prima jumatate a anului: cu un total de 133.778 de automobile vandute, marca MINI a raportat o crestere puternica de 17,3% fata de anul precedent. Marca a crescut in toate regiunile din intreaga lume. MINI a inregistrat, de asemenea, o crestere pe piata chineza in prima jumatate a anului. Modelele electrice MINI au cunoscut o cerere globala puternica si au fost principalul vector de crestere al marcii. In prima jumatate a anului, mai mult de unul din trei MINI vandute la nivel mondial a fost un automobil electric.

In al doilea trimestru, marca Rolls-Royce si-a crescut vanzarile cu 9,4% fata de anul precedent. In prima jumatate a anului, marca a livrat 2.796 de automobile (-0,8%). In primele sase luni ale anului 2025, BMW Motorrad a vandut 105.909 motociclete si scutere catre clienti (-6,3%).

Trimite unui prieten
BMW
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 11 Iulie 2025